به گزارش تابناک، فرماندار شهرستان کنگاور:
مهندس علیرضا ایزدی گفت: کم توجهی به شهرستان کنگاور می تواند مشکلات عدیده ای از نظر ساختار شهری،حاشیه نشینی و سلامت در شهرستان ایجاد نماید.
کد خبر: ۳۴۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 19 December 2016

فرماندار کنگاور در نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان کنگاور که با حضور امام جمعه این شهرستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، گفت: خوشبختانه نسبت به ده سال گذشته  شاهد ۲۲۰ مرتبه کاهش هزینه های بستری بوده ایم و این تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری  است که مردم غیر از رنج بیمارداری دغدعه دیگری نداشته باشند.

مهندس ایزدی با بیان اینکه شهرستان کنگاور دروزاره ورودی و پیشانی استان است، گفت: استحقاق این را دارد که از بهترین امکانات درمانی بهره مند بوده و مرکز چهار شهرستان اطراف و استان همجوار باشد.

وی با اشاره به اینکه کنگاور در مسیر راه کربلا است، افزود: باید جهت ارائه خدمات مطلوب به زوار در طی تمام ایام سال برنامه ریزی شود.

فرماندار شهرستان کنگاور گفت: قدمت بیمارستان کنگاور چهل سال بوده و درحال حاضر دارای وضعیت مناسبی نیست، انتطار می رود برای احداث بیمارستان جدید و تامین تجهیزات و نیروهای تخصصی شهرستان برنامه ریزی شود.

مهندس ایزدی با بیان اینکه از دکتر کریم و تیم مدیریتی ایشان صمیمانه تشکر می کنم و خواستار نگاه ویژه به کنگاور هستیم، افزود: کم توجهی به شهرستان کنگاور می تواند مشکلات عدیده ای از نظر ساختار شهری ،حاشیه نشینی و سلامت در شهرستان ایجاد نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار