مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت:هم اکنون تعداد14 پایگاه اورژانس جاده ای،دریایی و کوهستانی هلال احمر در استان فعال است.
کد خبر: ۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸ 12 May 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم شعبانزاده روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بندردیر افزود: درحال حاضر پایگاه اورژانس هوایی هلال احمر در استان وجود ندارد اما برای راه اندازی آن پیگیری می کنیم.

وی گفت: تعداد32 هزار نجاتگر در حوزه امداد و نجات، داوطلبان و حوزه جوانان در جمعیت هلال احمر استان بوشهر عضو و فعالیت چشمگیری دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم استان، مانور امدادی در سطح شهرستان ها، افتتاح دو درمانگاه تخصصی هلال احمر در شهرهای دیر و بوشهر،مانورتیم درمان اضطراری در استان کهکیلویه و بویراحمد و برگزاری کلاس مربیگری و آموزش اعضا جهت مقابله با اعتیاد از اقدامات و برنامه های هفته هلال احمر استان بوشهر می باشد.

وی در خصوص زمان راه اندازی پایگاه هوایی شهرستان دیرگفت: حذف پایگاه هوایی در این شهرستان شایعه ای بیش نیست و اکنون کارهای مقدماتی پایگاه اورژانس هوایی شهرستان دیرآغازشده و به محض عقد قرارداد زمین مورد نظر فنس کشی می شود و عملیات اجرایی آن آغازخواهدشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار