رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بنا به اظهار سفیر سوئیس در تهران آمریکا قدرت را در منطقه از دست داده به‌گونه‌ای که اقتدار آمریکا با ۳۰ سال پیش قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۳۲۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 15 November 2016
داوود گودرزی در مراسم بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار در پارک شورای بوشهر در کنار آبهای خلیج فارس با بیان اینکه رشادت بزرگ مردان مبارزه با استعمار و استکبار اقتدار ایران در مقابله با زورگویان افزایش داده است اظهار داشت: سردار بزرگ جنوب شهید رئیسعلی دلواری و شهدای مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس همچون شهید نادر مهدوی ضمن اینکه اقتدار استعمار و استکبار شکستند توانمندی ایران را  برای مقابله با زورگویان نشان دادند.

وی با بیان اینکه ارتباط با آمریکا مشکلات کشور را چند برابر افزایش می‌دهد افزود: برخی‌ اعتقاد دارند ارتباط با آمریکا سبب برطرف شدن مشکلات مختلف کشور می‌شود این در حالی است که نه تنها مشکلات چند برابر افزایش می‌دهد بلکه زمینه تسلط و نفوذ استکبار در عرصه‌های مختلف فراهم می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه مبارزه با آمریکا احساس و عاطفه نیست بلکه به مبنای دین اسلام و انقلاب اسلامی بر می‌گردد گفت: شعارمرگ بر آمریکا و مقابله با شیطان بزرگ احساس و عاطفه نیست بلکه منطق انقلاب اسلامی و هدف‌گذاری دقیق و درست ملت ایران است.

گودرزی با استناد به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه  محرم و صفر اسلام را نگه داشته است تاکید کرد: قیام عاشورا  که ما برای امام مظلوم خود سوگواری می‌شود جنبه اجتماعی آن استکبارستیزی است که در خود جای داده است.

وی با تاکید بر انقلابی‌گری و انقلابی بودن افزود: همه جوانان انقلابی بر پیشرفت، امنیت و اقتدار کشور تاکید دارند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه برخی در کشور قلم به دستان مزدور هستند تاکید کرد: برخی قلم به دستان مزدور کتاب تالیف و نگارش می‌کنند که آمریکا دشمن  نیست این در حالی است که بر اساس نظرسنجی آمریکایی‌ها آمار تنفر همه کشورها از آمریکا بالای 60 درصد است.

گودرزی با اشاره به اینکه  آمریکا قدرت خود را در منطقه از دست داده است بیان داشت: بنا به اظهار سفیر سوئیس در تهران آمریکا قدرت را در منطقه از دست داده به گونه‌ای که اقتدار آمریکا با 30 سال پیش قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه مذاکره با ایران از درخواست‌های مکرر آمریکایی‌ها است خاطرنشان کرد: رئیس جمهور وقت آمریکا به دفعات مکرر کتبا و شفاها چه قبل از برجام و چه بعد از برجام از ایران برای مذاکره درخواست کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی به دخالت‌های آمریکا در منطقه و بحران سوریه اشاره کرد و افزود: 70 ماه مقاومت بشار اسد در مقابل انواع ترفندها و فشارها سبب شد مدل و منطق ایران در سوریه پذیرفته شود.

در این تجمع هزاران نفری استکبارستیزی در بوشهر فریاد «مرگ بر آمریکا» در کنار آبهای خلیج فارس امواج این ابراه بین‌المللی را متلاطم کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار