جانشین معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان وبلوچستان گفت: در سال ۱۳۹۵ دوربین های پلاک خوان جاده ای از ۱۸ دستگاه به ۹۳ دستگاه افزایش یافته است که این مهم نقش بسزایی در مدیریت ترددهای جاده ای داشته است.
کد خبر: ۳۲۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹ 12 November 2016

رسول نامی اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری مرگ و میر ناشی از تصلدفات رانندگی در استان 6 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 352 نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست داده اند تصریح کرد:این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 374 نفر بوده با 6 درصد کاهش روبه رو بوده است.

وی با تاکید بر راهکارهای پیشگیری از تصادفات جاده ای گفت: آرام سازی تردد در محورهای مواصلاتی استان، پیشگیری از قاچاق سوخت و اتباع بیگانه، توسعه و تجهیز محورهای مواصلاتی و حذف نقاط پر تصادف جاده ای از مهم ترین اقدامات مد نظر در کاهش وقوع تصادفات استان است.

نامی افزود: در حوزه شریان های درون شهری نیز اصلاح روشنایی معابر درون شهری، ساماندهی دستفروشان، توسعه و تجهیزات زیر ساختی اعم از پل های عابر پیاده و سامانه های پایش تصویر نقش موثری در پیشگیری از تصادفات درون شهری دارد.

این مسئول اذعان کرد: متاسفانه اقدام شاخص و برجسته ای در حوزه فرهنگ سازی و نهادینه سازی هنجارهای رانندگی در استان موجود نیست که باید نهادهای فرهنگی دررارتقای فرهنگ ترافیک عمکلکرد ود را بالا ببرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
جناب نقش بسزای در کنترل ترافیک ندارد نقش بسیار بسزای در ... و ریختن در... دارد جناب نگران نباش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار