سرپرست تیم فوتبال فوتبال فولاد یزد از جریمه 300 میلیون ریالی این تیم توسط کمیته انضباطی فدراسیون به دلیل برخی رفتارهای هنجارشکنانه تماشاگران خبرداد.
کد خبر: ۳۲۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 02 November 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد انواری افزود: درپی حوادث حاشیه ای دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن تهران و گزارش داور و ناظر مسابقه، کمیته انضباطی نسبت به صدور رای و جریمه تیم فولاد اقدام کرد.
وی ادامه داد: در حکم صادره توسط کمیته انضباطی علت این تصمیم تخلف تماشاگران بخاطر پرتاب بطری به سمت داوران و وقفه در مسابقه ذکر شده است .
این مسئول اظهار داشت: این جریمه نقدی طبق بند یک ماده 79 و همچنین بند ٣ ماده ٧٩ مقررات کمیته انضباطی انجام گرفته است.
انواری گفت: بر اساس تصمیم کمیته انضباطی همچنین تیم فولاد یزد به برگزاری چهار مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگر اعم از جام حذفی و لیگ محروم شده است.
سرپرست تیم فولاد یزد گفت: باشگاه طبق مقررات اعتراض خود را در خصوص این جرائم و همچنین محرومیت از بازی های خانگی بدون حضور تماشاگران به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرده است.
انواری گفت: وظیفه دست اندرکاران باشگاه است تا با جدیت از حق و حقوق تیم و تماشاگران دفاع کنند که امیدواریم به نتیجه برسیم .
دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن تهران که در هفته دوازدهم لیگ آزادگان در یک بازی پرحاشیه در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، با نتیجه 2 بر 2 مساوی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار