از صدا و سیمای مرکز اصفهان که این بار هم فعالیت‌های دوران طلایی شهر علما، فلاسفه و شهیدان همه شاهد یعنی شهرضا را پوشش نداد گله‌مند هستم و امیدواریم در آینده شاهد چنین سیاستی نباشیم.
کد خبر: ۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳ 06 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرضا اظهار کرد: اعمال و عبادات همه ما در سایه تقوا مقبول حضرت حق قرار خواهد گرفت و انسان باید در گفتار، کردار،‌ رفتار و معاشرت روزمره خود تقوا را مبنای افکار خود قرار دهد.

وی افزود: امنیت یکی از نعمت‌هایی است که خداوند به جامعه اسلامی ایران اهدا کرده است و در حال حاضر جمهوری اسلامی به عنوان امن‌ترین کشور منطقه و خاورمیانه در جهان مطرح است و این نعمت بزرگ مرهون فداکاری‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ملت ایران از آن برخوردار هستند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به سخنان تاریخی کوفی‌ عنان، دبیرکل وقت سازمان ملل در ملاقات با مقام معظم رهبری در پاسخ به خبرنگاران گفته بود که ایشان قلب مرا تسخیر کردند، تصریح کرد:‌ ما باید قدردان رهبران دینی خود باشیم و همیشه گوش به فرمان ایشان باشیم.

یعقوبی گفت: هر شخصی در نظام جمهوری اسلامی می‌تواند حرف خود را بر اساس سلیقه و تفکر خود در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بزند ولی تمام این تفکرات زیر چتر رهبری در جامعه نهادینه می‌شود که این هم یکی از نعمات خداوند بزرگ به ملت ایران است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل وحدت و همدلی مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برشمرد و افزود:‌ در حال حاضر همه ملت ایران باید برای پیشبرد اهداف این انقلاب پشتیبان رهبر معظم انقلاب باشند.

یعقوبی در خطبه دوم نماز جمعه شهرضا با اشاره به 12 بهمن، سرآغاز ایام‌الله دهه فجر، این روزهای پرشکوه را یادآور پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 57 برشمرد و به مردم شریف ایران تبریک گفت.

وی افزود:‌ بنده از صدا و سیمای مرکز اصفهان که این بار هم فعالیت‌های دوران طلایی شهر علما، فلاسفه و شهیدان همه شاهد یعنی شهرضا را پوشش نداد گله‌مند هستم و امیدواریم در آینده شاهد چنین سیاستی نباشیم.

امام جمعه شهرضا گفت: مدیر جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان باید در سیاست‌های خود نظر ویژه‌ای به شهرستان شهرضا داشته باشد و عدالت کاری را سرلوحه اهداف خود کند.

یعقوبی با اشاره به اینکه سفر هیئت دولت به استان اصفهان سفر پرخیر و برکتی بود، گفت: وظیفه خود می‌دانم از رئیس محترم جمهور و هیئت دولت که طی این دو روز به نقاط پهناور استان اصفهان سفر کرده و از نزدیک با مشکلات مردم مواجه شدند تشکر کنم.

وی افزود: مسئولان شهرستان شهرضا و همچنین استاندار اصفهان باید سهم شهرضا را در بودجه‌ای که برای تعالی و پیشرفت استان اصفهان از سوی هیئت دولت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، صنعتی و کشاورزی در نظر گرفته شده فراموش نکنند و مسئولان شهرضا باید در این زمینه صادقانه پاسخگوی مردم باشند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه اسلام دین مهربانی و الفت است نه دین خصومت، حرکت خشن و ناجوانمردانه گروه داعش در سوزاندن خبرنگار اردنی را به شدت محکوم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :