مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد ؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برنامه های این اداره کل در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۱۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 15 October 2016


مجتبی جوهری پیش از ظهر امروز در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اعلام کرد:جامعه ورزش استان کرمانشاه در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش روز سه شنبه 27 مهرماه با حضور در بیت حضرت آیت الله علما،با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد داشت.
وی اظهار داشت:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پیش از این دیدار پرسنل ورزش استان و هیئت های ورزشی در برنامه ورزش همگانی که در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد شرکت می کنند.
جوهری همچنین حضور پرشور جامعه ورزش استان در مراسم غبار روبی و ادای احترام به مقام والای شهداء را دیگر برنامه پیش بینی شده این هفته اعلام کرد و گفت:این مراسم روز پنجشنبه راس ساعت 9 صبح در مزار شهدای گمنام واقع در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛همچنین حضور پرسنل ورزش و جوانان استان در محل کار با لباس ورزشی مناسب را دیگر اقدام این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان و جامعه ذکر کرد و گفت:این اقدام برای نخستین بار در کشور در استان کرمانشاه رخ خواهد داد.
به گفته جوهری،برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال،دارت،تیراندازی،طناب کشی و...ویژه کارکنان و اعضای جامعه ورزش استان نیز از دیگر برنامه های این هفته است.
مجتبی جوهری در ادامه از تشکیل جلسه شورای اداری ورزش استان به منظور بررسی عملکرد شش ماهه ورزش و جوانان استان در بخش های مختلف نیز خبر داد و گفت:این جلسه نیز قرار است روز شنبه اول آبان ماه در کرمانشاه برگزار شود.
وی ترویج فرهنگ ورزش در جامعه را یک ضرورت خواند و گفت:به همین منظور به همه زیر مجموعه ها و شهرستان ها اعلام شده است روز 26 مهرماه که مصادف است با اولین روز از هفته تربیت بدنی استفاده علاقه مندان از امکانات ورزشی استان رایگان و در سایر روزهای هفته(تا 2 آبان)بصورت نیم بهاء باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود:روز چهارشنبه 28 مهرماه نیز در هیئت پزشکی ورزشی استان خدمات مشاوره ای و ویزیت رایگان در اختیار عموم و مراجعه کنندگان قرار خواهد گرفت.
جوهری در پایان خاطر نشان ساخت:علاوه بر این خدمات 2 استخر آزادی و مجموعه کوثر(بانوان)کرمانشاه و استخرهای شهرستان های زیر مجموعه این اداره کل در روز سه شنبه 27 مهرماه از ساعت 13 الی 16 بصورت رایگان به مراجعین خدمات ارائه می نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار