رییس هیات ورزش های نابینایان استان کرمانشاه از فعالیت حدود 65 ورزشکار نابینا و کم بینا به صورت رسمی و بیمه شده در سطح استان خبر داد و گفت: این ورزشکاران در رشته های گلبال و دو و میدانی (خانم و آقا) و پاورلفتینگ(آقایان) فعالیت می کنند.
کد خبر: ۳۱۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 15 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،سکندر محمدی روز شنبه و به مناسبت روز جهانی نابینایان افزود: اکنون در رشته های دو و میدانی و پاورلفتینگ مربی به اندازه کافی در استان وجود دارد و تنها در رشته گلبال که بیشترین استقبال نیز در بین ورزشکاران از آن به عمل آمده مقداری کمبود داریم به گونه ای که تعداد آن ها به نزدیک 10 نفر می رسد.
وی مجموعه ورزشی حضرت ابوالفضل العباس (ع) واقع در فرهنگیان فاز یک و پیست دو و میدانی استادیوم آزادی را محل تمرین ورزشکاران آقا و مجموعه ورزشی کوثر را محل تمرین بانوان عضو هیات نابینایان و کم بینایان استان عنوان کرد.
محمدی در ادامه نداشتن بودجه کافی را یکی از مشکلات اساسی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان دانست افزود: هیات ما در طول یکسال اخیر تنها 10 میلیون ریال اعتبار از اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه دریافت کرده و هنوز بودجه ای از سوی فدراسیون به ما اختصاص پیدا نکرده است.
رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان کرمانشاه یادآوری کرد: در طول یکی دو سال گذشته، اگر ورزشکارانمان را به مسابقات مختلف اعزام کرده ایم با کمک های مردمی و مسوولان شهرداری و همچنین تعدادی از شرکت های خصوصی بوده است.
وی تصریح کرد: تیم های گلبال آقایان و بانوان استان طی چند سال گذشته به کمک شرکت جهان فولادغرب در رقابت های لیگ دسته اول شرکت کرده اند که سال گذشته تیم آقایان استان مقام سوم و تیم بانوان نیز مقام چهارم را به دست آوردند.
محمدی در پایان تشکیل تیم پیشکسوتان گلبال آقایان استان را از اقدامات اخیر هیات برشمرد و گفت: این تیم قرار است تا چندماه دیگر در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار