فرماندار شهرستان کنگاور بر حل مشکلات 412 واحدی مسکن مهر 'غم تسلی' این شهرستان که در ایستگاه پایانی قرار دارد، تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 15 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علیرضا ایزدی روز شنبه در نشست حل مشکلات مسکن مهر غم تسلی گفت: مشکل اصلی که در این زمینه وجود دارد، تملک اراضی کشاورزی با مالکیت خصوصی است که باید با مالکین آنها به توافق رسید به گونه ای که مالکین این اراضی متضرر شوند و نه دستگاه های مربوطه ملزم به اجرای ماده 9 شوند.
وی افزود: توافق در این راستا موجب حل مشکل ساکنین 412 واحدی مسکن مهر غم تسلی و سرعت بخشیدن به اجرای خدمات زیربنایی و همچنین منتفع شدن مالکین اراضی کشاورزی این مسیر خواهد شد.
ایزدی با بیان اینکه مشکل مسکن مهر غم تسلی تا قبل از فصل بارش به اتمام برسد، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی خدمت رسان در جهت کمک مضاعف به مردم این منطقه هزینه خود را تقلیل دهند و به کارهای خود سرعت بخشند.
فرماندار کنگاور بر ارائه راهکارهای عملی و ایده های راهبردی از سوی مدیران و برداشتن قدم های مثبت در راستای تکمیل محوطه سازی و خدمات زیربنایی مسکن مهر اهالی غم تسلی تاکید کرد.
مشکلات مسکن مهر غم تسلی کنگاور برای چندمین جلسه با حضور فرماندار، مسوولان دستگاه های مربوطه و مالکین اراضی کشاورزی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت که مقرر گردید مالکین اراضی کشاورزی حریم مسکن مهر با شهرداری به توافق برسند و نتیجه را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام کنند تا پنج هکتار زمین درخواستی با تغییر کاربری به مسکونی در اختیار آنها قرار گیرد.
محله غم تسلی در غرب شهر کنگاور واقع شده که دارای بافت بسیار فرسوده و صعب العبور با شیب زیاد است و به علت آسیب پذیری بالا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، متحمل خسارات مالی و جانی سنگینی خواهد شد که در این راستا پس از بازدید وزیر مسکن و شهرسازی در سال 87 و تایید وی، جا به جایی در محل جدید مورد تصویب قرار گرفت.
عملیات اجرایی این پروژه از مرداد ماه سال 87 آغاز شد که به لحاظ پیچیدگی های خاص خود تاکنون به بهره برداری کامل نرسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار