مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان یزد گفت: میزان مشارکت یزدی‌ها در سرشماری اینترنتی به 16.31 درصد رسید.
کد خبر: ۳۰۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 08 October 2016

به گزارش تابناک یزد،حمیدرضا نصیری‌زاده  اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات اخذ شده از سامانه سرشماری در مورد استان یزد، تا صبح جمعه، اطلاعات 54 هزار و 700 خانوار در استان یزد در سامانه سرشماری ثبت شده است.

وی بیان کرد: بالغ بر 183 هزار نفر آمار اعضای خانوارهای ثبت‌نام شده در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95 بوده است.

نصیری‌زاده خاطرنشان کرد: بر این اساس میزان مشارکت یزدی‌ها در سرشماری اینترنتی نفوس مسکن تا صبح امروز به 16.31 درصد رسیده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد خاطرنشان کرد: شهرستان‌های ابرکوه، بهاباد، تفت، خاتم، مهریز، اردکان، اشکذر، بافق، میبد و یزد به ترتیب بیشترین مشارکت را در سرشماری اینترنتی داشته‌اند.

وی ضمن دعوت از بقیه مردم استان یزد در مرحله اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 یادآور شد: شرکت در این مرحله در وقت مردم صرفه‌جویی خواهد کرد و با مراجعه آمارگیران در مرحله دوم نیازی به پاسخ به سئوالات آنها نیست و تنها باید کد 12 رقمی ثبت‌نام اینترنتی در اختیار آنها قرار گیرد.

نصیری‌زاده خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت‌سنجی صورت گرفته در استان یزد، این انتظار از استان وجود دارد که حداقل 40 درصد مردم به صورت اینترنتی در سرشماری شرکت کنند.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی برای ماموران آمارگیر این طرح خبر داد و اظهار داشت: تلاش برای ارتقا مهارت‌های تئوری و عملی ماموران انجام می‌شود.

به گزارش فارس، کار سرشماری نفوس و مسکن 95 امسال در دو مرحله انجام می‌شود که در مرحله نخست که از سوم تا 24 مهرماه صورت می‌گیرد، اطلاعات مردم به صورت اینترنتی ثبت می‌شود و در مرحله دوم که از 25 مهر تا 24 آبان‌ماه انجام می‌شود، اطلاعات خانوارها توسط ماموران آمارگیر جمع‌آوری می‌شود.

مرحله نخست این طرح توسط خانواده‌ها صورت می‌گیرد و با دریافت کد 12 رقمی پس از پایان ثبت‌نام، این کد در اختیار ماموران آمارگیر در مرحله بعدی قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار