در این نمایش بازیگران آستارایی با هنر خود تفاوت عشق های مجازی با عشق های ماندگار را در قالب نمایش کمدی به تصویر کشیدند
کد خبر: ۲۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 01 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ؛ در این نمایش بازیگران آستارایی با هنر خود تفاوت عشق های مجازی با عشق های ماندگار را در قالب نمایش کمدی به تصویر کشیدند.

سعید صادقی نویسنده و کارگردان نمایش گفت: مخاطب در این نمایش با دو گونه عشق مواجه است؛ عشقی که دنیا را وادار به تکامل و تحول می کند و به هستی و وجود ما معنا می دهد و عشقی که بی پایه و بی اساس شکل گرفته است.

وی شخصیت های این داستان را برگرفته از دل زندگی دانشجویی عنوان کرد و افزود: سعید شخصیتی بود که بار اصلی داستان بر دوش او قرار داشت تا هم عشق واقعی را نشان دهد و هم دوستان هم اتاقیش را تحت تاثیر رفتار مثبت خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: آرش شخصیت متحول داستان ؛ عشق را در دنیای مجازی معنا می کرد اما با این وجود پشتکار در زندگی از ویژگی های شخصیتی وی بود و مجید نیز هم اتاقی سومی بود که همه چیز را حتی ازدواج و جذب عشق را نیز در ثروت اندوزی می دید.

وی در ادامه بیان کرد: در این نمایش در کنار پردازش به موضوع عشق به مشکلات و دردسرهای زندگی دانشجویی نیز با زبان طنز اشاره شد.

صادقی با تقدیر از همکاری رییس دانشگاه آزاد آستارا و مجموعه عوامل این واحد دانشگاهی در راستای فراهم کردن مقدمات اجرای این نمایش ، افزود: در این نمایش 85 دقیقه ای یونس عدالت ، آرمین معاش اصل ، یاشین عالم خواه و سعید پاسبان به ایفای نقش پرداختند و موسیقی متن این اثر نیز بر عهده نیکنام لامعی بود.

نمایش طنز منهای عشق در میان استقبال پرشور دانشجویان و شهروندان فرهنگ دوست آستارایی در دو پرده اجرا شد.

شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار