کد خبر: ۲۹۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 17 September 2016


رئیس اتاق بازرگانی شهرستان ساوجبلاغ گفت: 1500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی فعال در ساوجبلاغ انجام شد.

مرتضی فلاح پور ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی فعال در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: طرح‌های بازرسی با هدف اجرای طرح نظارتی و در آستانه بازگشایی مدارس در این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا 28 گزارش برای صنوف مختلف صادر شده است.

رئیس اتاق بازرگانی شهرستان ساوجباغ تأکید کرد: این گزارش‌ها شامل کم‌فرشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است.

فلاح‌پور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نظارت بر این واحدها به صورت مستمر تا 5 مهرماه ادامه دارد، افزود: متخلفان در این زمینه با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به گشت‌های مشترک توسط اتحادیه‌های لوازم‌التحریر و پوشاک فروشان خاطرنشان کرد: فعالیت این گشت‌ها تا پایان مهرماه ادامه دارد.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان البرز این طرح به منظور کنترل بازار و رعایت حقوق شهروندی بوده و شهروندان در صورت هرگونه تخلفی می‌توانند مأموران نظارتی را در جریان بگذارنند.

فلاح پور در ادامه سخنان خود به طرح فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی خبر داد و افزود: طرح فروش فوق‌العاده به جای برپایی نمایشگاه پاییزه از دیگر برنامه‌های این شهرستان در آستانه فصل بازگشایی مدارس است.

وی تصریح کرد: مردم نیز در صورت نارضایتی و مشاهده تخلف فروشندگان و عدم درج قیمت بر روی کالا مراتب را به واحد بازرسی این شهرستنان ارائه دهند تا نسبت به برخورد با متخلفان در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار