کد خبر: ۲۹۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 09 September 2016
 مردم خداجوی سیستان و بلوچستان پس از اقامه نماز جمعه در تظاهرات اعتراض آمیز با مشت های گره کرده انزجار خود از رژیم بی کفایت آل سعود در اداره حرمین شریفین، حمله به مردم بی دفاع یمن و هم پیمانی با رژیم کودک کش اسرائیل و رژیم آل خلیفه در سرکوب مردم را اعلام کردند.

قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه این استان در آستانه فرارسیدن سالگرد حوادث تلخ سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و شهادت جمع زیادی از حجاج در حرکت عظیم حج سال قبل در منا با برگزاری تظاهراتی پس از اقامه نماز جمعه این هفته خشم و انزجار خویش را از رژیم آل سعود و آل خلیفه ابراز کردند.
به همین مناسبت مردم مومن و خداجوی زاهدان با حرکت از مصلای قدس به سمت خیابان آزادی با حمل پارچه نوشته ها و پلاکاردهایی و سر دادن شعار «سعودی وهابی مخل اتحاد است، وهابی کودک کش همدست اسرائیل است» خواستار اتحاد بیشتر مسلمانان جهان در نابودی این رژیم شدند.
در این تظاهرات که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، مسئولان سیستان و بلوچستان و روحانیون پیشاپیش آنان در حرکت بودند راهپیمایان از مجامع بین المللی به ویژه سازمان ها و کشورهای اسلامی خواستند در مقابل جنایات رژیم آل سعود و آل خلیفه سکوت نکنند.
به همین مناسبت مردم شهرستانهای زابل، هیرمند، زهک، هامون، نیمروز، خاش، سراوان، ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، کنارک و چابهار پس از اقامه نماز جمعه علیه جنایات رژیم آل سعود و آل خلیفه تظاهرات کرده و مسلمانان جهان را به اتحاد علیه دشمنان اسلام فراخواندند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار