کد خبر: ۲۹۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴ 08 September 2016
رییس دانشگاه سیستان وبلوچستان گفت: با برگزاری جشنواره سراسری قرآن و عترت فضای دانشگاه و شهر زاهدان با عطر قرآن معطر شده است.

بندانی اظهار کرد: برگزاری جشنواره قرآن نشانگر توفیقی است که خدا نصیب استان سیستان وبلوچستان و این دانشگاه کرده و خرسندیم که در این رویداد بزرگ قرآنی میزبان دانشجویان کشور هستیم.
 
وی با بیان اینکه جشنواره قرآن وعترت سی و یکمین جشنواره ای است که در حال برگزاری است افزود: این جشنواره حس خوبی در دل جوانان که سرمایه های این کشور و دانشگاه ها هستند ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: قرآن چراغ هدایت است و با بکارگیری تعالیم آسمانی و مفاهیم قرانی به عنوان کتابی که سرمشق زندگی است می توان در راه درست قدم برداشت.
 
بندانی عنوان کرد: قرآن همیشه زنده و جاوید خواهد بود و در هر دورانی نیاز بشر است و عمل به آن موجب تعالی اخلاقی انسان ها خواهد شد.
 
رییس دانشگاه سیستان وبلوچستان افزود: هرچه دلها با قرآن انس و الفت بیشتری گیرد به اخلاق انسانی نزدیک تر خواهیم شد.
 
به گزارش ایسنا- مرحله کشوری سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت با شرکت 400 دانشجوی نخبه قرآنی از امروز چهارشنبه 17 شهریور به میزبانی دانشگاه سیستان وبلوچستان کار خود را شروع کرده که در بخش کتبی 139 نفر  57 نفر از برادران و 82 نفر از خواهران شرکت دارند، در بخش شفاهی نیز 169 قاری شامل 86 خواهر و 83 برادر شرکت می‌کنند و از مجموع برندگان این بخش و برندگانی که آثارشان داوری شده است در روز اختتامیه تجلیل می‌شوند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار