تابناک گزارش می دهد؛
آراس بهرامی؛جوان نیک اندیش واز فعالان فرهنگی،شهرنوسوددراقدامی قابل؛تقدیرتنها باشگاه خصوصی بدنسازی؛این شهرراکه با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال راه اندازی کرده بود،برای استفاده عموم؛مردم به آموزش وپرورش؛منطقه؛نوسوداهداکرد.
کد خبر: ۲۹۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 05 September 2016







به گزارش خبرنگارتابناک؛درنوسود؛بخشدار نوسوددرهمراهی؛جمعی ازمسوولین محلی؛ دربازدیدی از سالن بدنسازی این شهر،ضمن تقدیر ویژه از آراس بهرامی این اقدام راحرکتی ارزشی و قابل تقدیر دانست وگفت: در زمانی که اعتیاد به عنوان یکی ازاصلی ترین وبزرگترین معضلات اجتماعی درسطح کشورو منطقه،مطرح می باشد،توسعه وتجهیزمراکزورزشی پیشگیری از این بلای خانمان سوز تاثیر بسزایی خواهد داشت.
سعدی مصطفی زاده با اشاره به بیان مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش را سه مولفه مهم برای جوانان دانست که خواستار کسب و اجرایی شدن این سه اصل مهم در سطح منطقه شد.
وی با بیان اینکه درمراسمی ازاین جوان خوشفکر به عنوان الگویی مثبت برای سایر اقشار جامعه تقدیر می شود،افزود:رئیس و مجموعه آموزش و پرورش منطقه نوسود نیزدرتمهید مقدمات جهت راه اندازی این باشگاه بدنسازی نقش پررنگی داشته اند که لازم است ازاین عزیزان نیز تجلیل بعمل آید.
رئیس آموزش و پرورش؛منطقه نوسودنیزبا تجلیل از اقدام ارزشمند این جوان خیّر،توجه ویژه به سالن های ورزشی منطقه نوسودراازسیاست های کاری خود در دوران تصدی ریاست آموزش و پرورش منطقه نوسوددانست که همواره در راستای توسعه و تجهیز آنها گام برداشته است.
آراس بهرامی در این مراسم خاطرنشان کرد:جوانان را اصلی ترین قربانیان مواد مخدر و روانگردان ها دانست و در این راستا ورزش و فعالیت بدنی را عاملی مهم در جهت پیشگیری از اعتیاد عنوان نمود.
وی چنین اقدامی را با انگیزه و هدف جذب جوانان به ورزش و دوری از مواد مخدر و دخانیات فعالیتی مثبت ارزیابی کرد و افزود:سرمایه گذاری در شهرهای کوچک ممکن است سوددهی آنچنان و حتی بازگشت سرمایه نداشته باشد،اما این موضوع نمی توانددلیل مناسبی برای کم کاری و عدم فعالیت برای این مناطق باشد.
بهرامی ادامه داد:خوشبختانه پس ازصحبتهای ابتدایی درنهایت بانظرمساعد رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود با نصب و تعبیه وسایل بدنسازی در سالن ورزشی نشاط نوسود موافقت شد و اکنون این باشگاه در فضایی مناسب دراختیار علاقمندان و ورزشکاران عزیز می باشد.
گفتنی؛ است.این باشگاه بدنسازی درسالنی؛متعلق به آموزش و پروش به مساحت تقریبی 300 مترمربع راه اندای شده است.که اخیرا به همت؛خیرین نوسودی موکت کاری شده و یک دستگاه آبسردکن نیز برای آن خریداری شده است.که درمجموع بیش از 30 میلیون ریال در راستای تجهیز سالن هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
سلام
سایت جالبی داری مفید بود به وبسایت منم سر بزن
http://anjomanesalonhayezibaei.com/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار