امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر گفت: به سبب اینکه کتاب‌ها در مدارس ظرفیت لازم برای مسلط کردن دانش آموز به نیازهای جامعه را ندارند بسیاری از کتاب‌های آموزش و پرورش نیاز به بازنگری دارند.
کد خبر: ۲۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 27 April 2015
تابناک بوشهر: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر ظهر امروز در نشست با معلمان نمونه شهرستان بوشهربا بیان اینکه معلم به عنوان زیرساخت توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود اظهار داشت: نقش معلم در ابعاد گوناگون در جامعه مایه نعمت و برکت است چراکه پیشرفت و توسعه همه جامعه جامعه با زیرساخت‌های آموزش علمی و پژوهشی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه خدمات معلمان ماندگار و پایدار است تصریح کرد: شغل معلمی سرچشمه‌ای ماندگار است که هیچ وقت خشک نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نقش مهم و موثری در صحنه‌های علمی بین‌المللی دارد گفت: نظام جمهوری اسلامی برای پیشرفت و افزایش قدرت رقابت در صحنه بین المللی باید آموزش و پرورش را قوی کند.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان استان بوشهر توانمندی خود را در عرصه‌های علمی نشان داده‌اند افزود: تمامی دانش‌آموزان در حوزه‌های عشایری، روستایی و شهری دارای استعدادهای بالایی هستند که باید بر شکوفایی این استعدادها تلاش بیشتری شود.

وی از صنعتی شدن استان بوشهر خبرداد و گفت: استان بوشهربا داشتن ظرفیت‌های مهم صنعتی و اقتصادی در آینده نزدیک به عنوان استان صنعتی کشور معرفی می‌شود که در این راستا باید در تامین نیروهای مورد نیاز آن تلاش شود.

امام جمعه بوشهر بال تاکید بر این نکته که بسیاری از کتاب‌های دانش‌آموزان نیاز به بازنگری دارد افزود: به سبب اینکه کتاب‌ها در مدارس ظرفیت لازم برای مسلط کردن دانش آموزی به آن ندارند بسیاری از کتابهای آموزش و پرورش نیاز به بازنگری دارند.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های آموزشی در حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: اکنون بسیاری از کلاس‌های درس استان بوشهر به سبب فرسودگی نیاز به بازسازی دارد و این در حالی است که مدارس از امکانات آزمایشگاهی بی بهره هستند. که این مهم زیبنده استان صنعتی استان نیست.

وی با بیان اینکه خودکفایی علمی باید مد نظر پژوهشگران و معلمان باشد افزود: برنامه‌های آموزش و پرورش باید بر اساس خودکفایی علمی تدوین و اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه کشور قدرتمند دارای آموزش و پرورش قوی دارد گفت: هر قدر آموزش و پرورش و زیرساخت‌های آن قوی باشد نشان از قدرت بالای علمی کشور است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار