مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد:
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد با اشاره به اینکه بودجه این سازمان ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت: پارک موزه شهری در یزد احداث شود.
کد خبر: ۲۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 27 April 2015
به گزارش تابناک یزد،مسعود تاج آبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به مبلمان شهری، اظهار داشت: یکی از مهمترین نکاتی که در ارتباط با مبلمان شهری مطرح است و باید مدنظر قرار گیرد، اهمیت مطالعه برای اجرای مبلمان شهری است.

وی افزود: اجرای مبلمان شهری نیاز به پیش زمینه‌هایی از جمله جانمایی درست، زیرسازی و ساخت مناسب دارد که بدون مطالعه، کار به خوبی در این زمینه پیش نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بعضی از فعالیت‌های مرتبط با این سازمان نادیده گرفته شده، گفت: سعی کردیم برنامه‌های سازمان را به گونه‌ای تنظیم کنیم که وظایف سازمان به صورت کامل مورد توجه قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: یکی از مقوله‌های مرتبط با مبلمان شهری، ایستگاه‌ها و سرپناه‌های مسافران اتوبوس‌های شهری است که سعی کردیم با توجه به نقش این ایستگاه‌ها در زیبایی شهری، به ایجاد، به‌سازی و نوسازی آن ورود پیدا کنیم.

تاج آبی ادامه داد: سال گذشته در این زمینه اقدامات قابل توجهی در سطح شهر یزد صورت گرفت و در برنامه امسال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد هم توجه ویژه و جدی برای بهبود شرائط ایستگاه‌های اتوبوس قرار دارد.

وی با اشاره به فضاهای تبلیغی سطح شهر یزد، گفت: تاش ما بر این است که فضاهای شهری جدیدی در حوزه تبلیغات شهری ایجاد نکنیم، البته ممکن است بر روی پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای خالی دارند، این تبلیغات صورت گیرد.

تاج آبی در ارتباط با بودجه سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد عنوان کرد: بودجه سازمان در سال 91 بیش از یک میلیارد تومان بود اما در سال 92 این بودجه به حدود سه و در سال گذشته به حدود هفت میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بخشی از بودجه سازمان از منابع داخلی و بخشی از بودجه از منابع شهرداری اختصاص پیدا می‌کند، بیان کرد: با توجه به سطح انتظارات شهروندان از زیباسازی شهری، بودجه امسال سازمان نسبت به سال گذشته در حدود 30 درصد افزایش پیدا می‌کند و به نزدیک 10 میلیارد تومان می‌رسد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد، فراخوان المان‌های نوروزی را یکی از فعالیت‌های مهم این سازمان دانست و گفت: این فراخوان در بیشتر شهرهای بزرگ در سال یک یا دو مرتبه انجام می‌شود.

تاج آبی تصریح کرد: نزدیک به 75 درصد از کسانی که پس از ارسال طرح در این زمینه کار بر عهده گرفتند یزدی بودند و در کارگاه هر یک از این افراد هم به طول متوسط 4 تا پنج نفر مشغول به کار بودند.

وی با اشاره به مشاهیر و میراث گرانب‌های فرهنگی یزد، گفت: باید بتوانیم یک پارک موزه شهری در یزد داشته باشیم و در این پارک موزه، مشاهیر، بزرگان و میراث فرهنگی خود را به گردشگران و شهروندان یزدی معرفی کنیم.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد افزود: یکی از موضوعاتی که در ارتباط با مبلمان شهری اهمیت بسیاری دارد ولی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، آبخوری‌هاست که سعی شده در حداقل فضای ممکن، آبخوری‌های زیبا و مناسب احداث شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار