شهردار سنندج در جلسه بررسی وضعیت نیروهای شهرداری با حضور اعضای شورا گفت: چند مدت پیش لیستی متشکل از ۵۰ نفر از نیروهای شهرداری را در استانداری به منظور موافقت با تبدیل وضعیت آنها تحویلم دادند که از این تعداد ۴۹ نفر از افرادی بودند که پارتی داشتند به همین دلیل با آن مخالفت کردم.
کد خبر: ۲۸۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 22 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، منوچهر فخری در جلسه بررسی وضعیت نیروهای شهرداری که در سال جلسات شورای اسلامی شهر سنندج و با حضور اعضای این شورا تشکیل شد، اظهار کرد: افراد زیادی بودند که توقع داشتند به محض اینکه شهردار سنندج شوم زمینه اشتغال آنها را در شهرداری فراهم کنم که در 5 ماه اخیر که این مسئولیت را پذیرفتم تاکنون توقعات هیچ فردی را در این رابطه پاسخ ندادم چرا که قدرت «نه گفتن» را دارم.

وی با اشاره به وجود ۲ هزار و ۲۵۴ نیرو در شهرداری سنندج، گفت: ۱۱۳ کارگر روزمزد،۱۱۴ نفر نیروی ساعتی، هزار و ۴۰۹ نفر نیروی شرکتی در شهرداری سنندج مشغول به کار هستند که درصورت اخراج هر کدام از این افراد، ساختار یک خانواده تخریب خواهد شد.

شهردار سنندج در ارتباط با تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری هم بیان کرد: به عنوان فردی کارشناس معتقدم شهردار می‌تواند با انجام تخلف اقدام به تبدیل وضعیت نیروهای ساعتی به شرکتی و غیره کند.

وی گفت: نیرو بوده در شهرداری بعد از یک مدت کوتاهی که از استخدام او گذشته به سرعت تبدیل وضعیت داده شده و نیرو هم داریم بیش از ۲۰ سال از فعالیت او می گذرد هنوز تبدیل وضعیت داده نشده است و این امر قانونی و اخلاقی نیست.

فخری افزود: چند مدت پیش لیستی متشکل از ۵۰ نفر از نیروهای شهرداری را در استانداری به منظور موافقت با تبدیل وضعیت آنها تحویلم دادند که از این تعداد ۴۹ نفر از افرادی بودند که پارتی داشتند به همین دلیل با آن مخالفت کردم.

وی خاطر نشان کرد: از این به بعد تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری براساس شاخص‌های تعیین شده و توانمندی‌های نیروها انجام خواهد گرفت.

منبع: مهر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار