موج تغییرات مدیران البرز همچنان ادامه دارد
تغييرات گسترده مدیریتی در استان البرز که در روزهای اخیر شدت یافته، آسيب جدي به ثبات مديريتي در اين استان تازه تاسيس وارد كرده و بسیاری از طرح ها متوقف شده است.
کد خبر: ۲۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 26 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: همانطور كه پيش‌بيني مي‌شد، موج تغييرات در استان البرز همچنان ادامه دارد.
تابناك در تاريخ 24 دي ماه گزارش داده بود كه با تغيير استاندار البرز و حضور سيد حميد طهايي به عنوان استاندار شايعات زيادي مبني بر تغيير و تحولات مديريتي در اين استان به گوش رسيد.
طهايي خود بارها اين شايعات را تكذيب كرده بود، اما با عزل ناگهاني شهريار آقايي فرماندار نظرآباد كه خود از سوي سيد طاهر طاهري استاندار دولت حسن روحاني به البرز آمده بود، اين شايعات قوت گرفت.
طي ماه ‌های اخير استاندار جديد البرز برخي از معاونان و مديران كل استانداري البرز را تغيير داده و شنيده مي‌شود كه 2 فرماندار دیگر این استان تغيير مي‌كنند.
اين تغييرات كه به صورت گسترده در استان البرز انجام شده، آسيب جدي به ثبات مديريتي در اين استان تازه تاسيس وارد كرده است.
پس از انتخاب حسن روحاني به عنوان رئيس جمهوري، هيئت دولت ابتدا سيد طاهر طاهري را براي استانداري البرز معرفي كرد، اما كمتر از 7 ماه بعد، وي از سمت خود عزل و به جاي طاهري، سيد حميد طهايي به اين سمت منصوب شد.
طهايي نيز با حضور در استان البرز، دست به تغييرات مديريتي زده است.
اگر چه استاندار البرز اين تغييرات را تكذيب مي‌كند، اما طي روزهاي اخير چند انتصاب در استانداري البرز را شاهد بوديم.
به نظر مي‌رسد دامنه تغييرات در محدوده استانداري و فرمانداري‌ها محدود نشده و به ادارات كل نيز كشيده شود.
از جمله آنكه به طور ناگهاني چندی پیش مراسم توديع و معارفه مسعود كريمي رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان البرز برگزار و به جاي وي سيد مجيد موسوي معرفي و منصوب شد.
امروز نیز بدون اعلام قبلی و بدون حضور خبرنگاران، عبدالناصر میرچی به عنوان مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان معرفی شد.
وی پیش از این مدیر کل نظارت و ارزیابی گردشگری سازمان میراث فرهنگی بوده است.
روابط عمومی استانداری البرز طی گزارشی اعلام کرده است که در این مراسم عبیدی مدیر کل پیشین این اداره کل قدردانی شده است.
آیین رسمی تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز بدون دعوت از رسانه های جمعی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار