سوپرکاپ اروپا؛
تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی مقابل سویا در دیدار سوپرجام اروپا فاتح این مسابقات شد تا زیدان یک جام دیگر را با این تیم کسب کند.
کد خبر: ۲۷۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵ 10 August 2016
 به گزارش تابناک مازندران، تیم های فوتبال رئال مادرید و سویا چهارشنبه شب دیدار سوپرجام باشگاههای اروپا را در نروژ برگزار کردند که در پایان تیم رئال مادرید با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست داد و فاتح این مسابقات شد.
 
در نیمه نخست این بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ابتدا مارکو آسنسیو با شوتی تماشایی در دقیقه ۲۱ دروازه سویا را گشود اما فرانکو واسکوئیز در دقیقه ۴۱ کار را به تساوی کشاند.
 
در نیمه دوم هر دو تیم بازی نزدیکی را برگزار کردند تا اینکه در دقیقه ۷۱ سرخیو راموس مرتکب خطای پنالتی شد و یون کونپلیانکا آن را به گل دوم سویا تبدیل کرد. بازی تا دقیقه ۹۳ با همین نتیجه در حال پیگیری بود که سرخیو راموس توپ ارسالی از راست را با ضربه سر درون دروازه حریف قرار داد و کار به تساوی کشاند.
 
در وقت اضافه نخست بازی توپی از خط دروازه ها نگذشت و در اواخر وقت اضافه بود که دنی کارواخال کار را تمام کرد. ضربه بیرون پای این بازیکن در دقیقه ۱۱۹ درون دروازه سویا جای گرفت تا رئال مادرید فاتح سوپرکاپ اروپا شود.

مهر
برچسب ها: رئال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار