کد خبر: ۲۶۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 17 July 2016


استاندار البرز گفت: احداث بیمارستان امدادی از مهمترین نیازهای استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای شورای پدافند غیرعامل استان البرز، افزود: یکی از مهمترین نیازهای ما در بخش پدافند غیرعامل احداث بیمارستان امدادی است که به عنوان یکی از نیازهای مهم استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اینکه استان البرز از لحاظ جغرافیایی بسیار حساس است، لذا باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه پدافند غیرعامل به صورت دقیق و اساسی صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: در این راستا باید راهبرهای لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه در این استان اندیشیده شود تا بتوانیم در زمان حوادث این راهبردها برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

طهایی با اعلام اینکه در این راستا و برای تحقق اهداف موردنظر هر دستگاهی باید وظیفه خود را در این زمینه بشناسد، افزود: مدیران در دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ها و طرح‌های عملیاتی شده را مدنظر داشته باشند تا بتوانیم در زمان مناسب استفاده درستی را از این طرح‌ها داشته باشیم.

وی از مهمترین مقوله‌هایی که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد را توجه به خدمات در شهر عنوان کرد و بیان داشت: خطوط لوله گاز شهری، وضعیت آب و تونل‌ها از مهمترین نقاط استراتژیکی محسوب می‌شوند که باید به آنها توجه بیشتری کرد.

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت باید بیشتر مورد توجه باشد،‌ گفت: در این راستا ضرورت تدبیر در مدیریت پدافندغیرعامل و پیش‌بینی تجیهزات لازم از مهمترین نیازهایی است که در این زمنیه باید مورد توجه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار