معاون فرهنگی واحد سیکل مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد از برگزاری دوره آموزشی «افسران جوان جنگ نرم» ویژه طلاب مقطع سیکل در این مدرسه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 09 July 2016
به گزارش تابناک یزد،خدیجه منتظری،ز برگزاری دوره آموزشی افسران جوان جنگ نرم ویژه طلاب مقطع سیکل خبر داد و اظهار کرد: این دوره در طول ۱۴ جلسه و با حضور ۵۰ نفر از طلاب فعال در روزهای سه شنبه با سه موضوع بصیرتی، اعتقادی و سیاسی با حضور اساتید مجرب در حال برگزاریست.
وی با اشاره به اینکه تاکنون سه جلسه از این دوره برگزار شده، هدف از برگزاری این دوره را با توجه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تربیت نیروهای مخلص و باایمان جهت مقابله با نفوذ و جنگ نرم دشمن بیان کرد.
معاون فرهنگی واحد سیکل مدرسه علمیه حضرت زینب (س) شهرستان یزد تصریح کرد: در جلسه بصیرتی این دوره به بررسی زندگی‌نامه مقام معظم رهبری با توجه به کتاب روایت از زندگی حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای نوشته جعفر شیرعلی نیا و تبیین ولایت فقیه با توجه به کتاب ولایت فقیه، ولایت و فقاهت آیت‌الله جوادی آملی  و در جلسه اعتقادی به موضوع انسان‌شناسی با توجه به کتاب صورت و سیرت انسان در قرآن و تفسیر انسان به انسان آیت‌الله جوادی آملی و کتاب مشکوه آیت‌الله مصباح یزدی  و در جلسه سیاسی به تبیین مواضع مقام معظم رهبری در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی با توجه به بیاناتشان در مقاطع مختلف پرداخته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار