کد خبر: ۲۵۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹ 05 July 2016
به گزارش "تابناک یزددرآمد مصوب استان يزد در سه ماهه اول سالجاري با 16 درصد كاهش، 260 ميليارد تومان اعلام شد.

"حميدرضا نصيري‌زاده" رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و رئيس ستاد درآمد استان در نشست ستاد درآمد و تجهيز منابع استان با تبيين جايگاه درآمدي ابلاغي استان از سوي سازمان مركزي در سال جاري، تصريح كرد: از مجموع 77 هزار ميليارد تومان درآمد كشور در سال جاري، استان يزد با درآمد 1254 ميليارد توماني، رتبه سيزدهم را در بين استان‌ها داراست.

وي بيان كرد: استان‌هاي تهران، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوي، هرمزگان، بوشهر، آذربايجان شرقي، فارس، كرمان، مركزي، البرز و مازندران به ترتيب در رتبه‌هاي اول تا دوازدهم و بالاتر از يزد قرار دارند.

در اين نشست، گزارش عملكرد درآمدي استان به تفكيك درآمدهاي عمومي، مالياتي، مالكيت دولت، خدمات و فروش كالا، جرائم و خسارات و درآمدهاي متفرقه در 3 ماهه ابتداي سال‌جاري، تشريح و ميزان آن بالغ بر 260 ميليارد تومان اعلام شد كه نسبت به ميزان مصوب 16 درصد كاهش يافته است.

همچنين، ميزان ماليات‌هاي غيرمستقيم استان اعم از ماليات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از كشور، شماره‌گذاري و نقل و انتقال اتومبيل و غيره نيز 85 ميليارد تومان اعلام شد.

در ادامه نيز درآمدهاي جرائم و خسارات مشتمل بر جرائم رانندگي، جرائم ماده ۱۹۹ قانون كار، قانون شكار و آلودگي در مدت سه ماهه بررسي و ميزان آن هفت ميليارد تومان اعلام شد.

ميزان درآمد حاصل از خدمات و فروش كالا‌هاي استان هم بالغ بر شش ميليارد تومان بود كه اغلب آن مربوط به اداره كل ثبت اسناد و املاك و ناجا بوده است
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار