کد خبر: ۲۵۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: با برپایی نمایشگاهی در مسیرهای مختلف راهپیمایی روز قدس، جنایات آمریکا در فلسطین و اقدامات ضد حقوق بشر آنها به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، روح‌الله فضلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید با برگزاری برنامه‌هایی جنایات و اقدامات شوم آمریکا را برای همگان مشخص کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا و در قالب نمایشگاه‌هایی جنایات حقوق بشر آمریکایی در جمع راهپیمایان به نمایش درخواهد آمد.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه برگزاری سه نمایشگاه در این روز از مهمترین برنامه‌های بسیج دانشجویی است.

فضلی، برپایی نمایشگاه عکس که شامل 57 قطعه عکس از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی است را از جمله مهمترین اقدامات فرهنگی در این راهپیمایی عنوان کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز تأکید کرد: در این راستا همچنین 60 اثر کاریکاتوری از جنایات امریکا علیه ایران و دیگر نقاط جهان نیز در معرض تماشا قرار خواهد گرفت.

این مسؤول، برپایی نمایشگاه هولوکاست را نیز از دیگر اقدامات فرهنگی بسیج دانشجویی استان البرز در روز قدس عنوان کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این بخش جنایات اسراییل به صورت چاپی به ارتفاع 1.5 متر و طول 70 متر در مسیر راهپیمایی نمایش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه آشنایی کودکان نیز با جنایات آمریکا می‌تواند عاملی بسیار مهم در شناسایی چهره واقعی استکبار به نسل آینده باشد افزود: برپایی غرفه کودک نیز از دیگر برنامه‌های ما در روز قدس است.

* برپایی غرفه شهدای مدافع حرم

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی استان البرز در ادامه سخنان خود از دیگر اقدامات این معاونت در روز قدس را برپایی غرفه شهدای مدافع حرم عنوان کرد و ادامه داد: این غرفه‌ها علاوه بر میزبانی از خانواده مدافعان حرم، به منظور آشنایی بیشتر مردم با این شهدا راه و خانواده‌هایشان برپا می‌شود.

فضلی، اجرای تئاتر خیابانی را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد و از جمع‌آوری امضای طومار 30 متری در این استان خبر داد و تشریح کرد: حمل پرچم 100متری فلسطین توسط دانشجویان بسیجی و مردم نیز از دیگر برنامه‌های روز قدس و در راهپیمایی این روز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار