کد خبر: ۲۴۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 18 June 2016

در بازديدي که از پارک علم وفناوری انجام شد،دکتر منصور تاجری،رئیس جهاددانشگاهی استان و هيات همراه ضمن گفتگو با كارافرينان حاضر در پارك با بخشهاي مختلف شركت هاي مستقر در اين پارك اشنا شدند .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، رييس جهاد دانشگاهي هدف از اين بازديد و گفت و شنود با مديران شركتها را ارزيابي بهتر ظرفيتهاي تحقيقاتي و پژوهشي استان و بررسي راهكارهاي توسعه و ترويج فرهنگ تحقیق و پژوهش در استان بیان کرد.

دكتر تاجري افزود: جهاد دانشگاهي بزرگترين جامعه تحقيقاتي ايران است كه همين نيازهاي علمي و تحقيقاتي كشور دليل تولدش بوده است جهاد نهادي است علمي و دانش بنيان كه فاصله ايده تا محصول در ان خيلي طولاني نيست و پيوند ميان جهاد دانشگاهي و پارك علم و فن اوري يه بهتر شدن جايگاه تحقيق و پژوهش در استان كمك مي كند .

رييس جهاد دانشگاهي استان در نشست مشترك با دكتر شهيكي رييس پارك علم و فن اوري و مديران مربوطه خاطر نشان كرد: در نظر داريم براي كمك به جوانان خلاق دفتر حمايت از نواوريهاي علمي را در جهاد دانشگاهي ايجاد كنيم كه تاسيس اين دفتر توسط جهاد در محل پارك مي تواند كمك كار خوبي در حوزه تعاملات پژوهشي جهاد و پارك علم و فن اوري در استان باشد .

قبل از اين ديدار دكتر شهيكي رييس پارك علم و فن اوري استان ضمن تبيين تاريخچه تاسيس اين پارك در گزارشي مبسوط تصريح كرد در يكسال گذشته سه فضاي جديد براي استقرار شركتهاي دانش بنيان تعبيه كرديم و در حال حاضر حدود ٥٥ شركت در پارك مستقرند كه تا بايان سال بايستي به يكصد شركت افزايش يابد.

رييس پارك علم و فن اوري زمينه كاري معدن ، فن اوري اطلاعات و ارتباطات و گردشگري را از حوزه هاي فعال شركتهاي مستقر در اين پارك دانست كه مقرر گرديد كه جهاد دانشگاهي با توجه به خلا وجود حوزه شيلات در اين حوزه ورود پيدا كند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار