کد خبر: ۲۴۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۴ 16 June 2016
حجت الاسلام اسماعیل تدینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از پهن کردن این سفره ها ترویج فرهنگ اطعام و افطار و دوری از تجمل گرایی است که با شناسایی خیران علاقمند صورت می گیرد.
وی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه ایران در ماه مبارک رمضان سالجاری پنج قاری مصری را در 2 مرحله به کشور دعوت کردند. 
وی خاطرنشان کرد: عادل البارز یکی از این قاریان است که در نخستین مقصد سفر خود به ایران وارد سیستان و بلوچستان شد و در ادامه به استان های البرز و تهران سفر خواهد کرد. 
وی ادامه داد: تلاوت در هشت محفل قرآنی شیعه و سنی و نشستی برای رفع اشکال با حضور قاریان سیستانی و بلوچستانی از جمله اهداف سفر سه روزه عادل البارز به این استان است. 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: طرح حفظ قرآن کریم برای دانش آموزان و تمام اقشار جامعه در همه رده های سنی و با شرکت حدود 12 هزار نفر همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
حجت الاسلام تدینی بیان کرد: 170 مربی در این طرح موظف هستند با برگزاری نشست های هفتگی تا پایان سالجاری، در حفظ آیات کلام الله مجید اقشار مختلف جامعه را یاری کنند.
وی تصریح کرد: سخنرانی، نماز جماعت، برنامه های مختلف برای نوجوانان و خانواده ها و پهن کردن سفره های کریمانه در مساجد سراسر سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان انجام می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار