تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در واکنش به لغو مزایده ملوان در واگذاری نفت تهران از سوی رییس فدارسیون گفت: تاج شاید دشمنی دیرینه با فوتبال گیلان دارد.
کد خبر: ۲۴۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 15 June 2016
تابناک: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در واکنش به لغو مزایده ملوان در واگذاری نفت تهران از سوی رییس فدارسیون گفت: تاج شاید دشمنی دیرینه با فوتبال گیلان دارد.

به گزارش تابناک گیلان، روز گذشته بود که مسعود رهنما در واکنش به لغو مزایده ملوان و واگذاری نفت تهران به این تیم ، اظهار کرد : ملوان مزایده ای سخت با یکی از تیم های صنعتی پایتخت ، پیروز مزایده شد.  

وی  در پاسخ به این سوال که چرا رییس فدارسیون فوتبال کشور این مزایده را که به پیروزی ملوانی ها ختم شد غیر قانونی خواند گفت : تاج شاید دشمنی دیرینه با فوتبال گیلان دارد.


این اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان گیلان درحالی است که اهالی فوتبال ، هرگز موافق این دست نقل و انتقالات نبوده و نیستند و متوجه نیت واقعی این دست صحبت ها می شوند.


اما نکته اینجاست که ملوان در فصل گذشته به چه دلیل سقوط کرد؟ اگر ملوان دوباره سقوط کرد و سال بعد دوباره در لیگ برتر نماند، چه کسی پاسخگوست ؟


در واکنش به اظهارات رهنما ، عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: گرشاسبی نمی‌تواند برای فوتبال تصمیم‌گیری کند، انتقال نفت به انزلی غیرقانونی است.

امیرعابدینی در مورد انتقال امتیاز تیم نفت به ملوان انزلی گفت: این انتقال قانونی نیست. مگر اینکه گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بخواهد فراقانونی عمل کند. من هم دلم برای ملوان و مردم فوتبال‌دوست انزلی و گیلان می‌سوزد، اما سقوط ملوان بهترین فرصت برای ساختارسازی در این باشگاه است.

عابدینی در مورد اینکه گرشاسبی اعلام کرده تاج اگر نمی‌خواهد نفت از تهران برود، باید 21 میلیارد هزینه کند، زیرا وزارت نفت نمی‌خواهد تیم‌داری کند، گفت: چرا سازمان لیگ و تاج باید هزینه کنند؟ من خبر دارم که دو خریدار تهرانی هم در مزایده باشگاه نفت شرکت کرده بودند، در ضمن ملوان با چه قیمتی تیم نفت را خریده است؟ بهتر است گرشاسبی به مردم راست بگوید.

پارسال مشکل انزلی چه بود؟ آیا واقعا ملوان 21 میلیارد هزینه کرده است؟ آقای گرشاسبی نمی‌تواند برای فوتبال تصمیم‌گیری کند. با این حال اگر ملوان با روشی فراقانونی امتیاز نفت را خرید، چه تضمینی وجود دارد که دوباره سقوط نکند؟ اگر ملوان سقوط کرد چه می‌خواهند بکنند؟ دوباره می‌خواهند امتیاز یک تیم تهرانی دیگر را بخرند؟! و یک تیم تهرانی دیگر را نابود کنند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار