بسته خبری؛
بسته خبری "پربازدیدها" محبوب ترین و پربازدیدترین خبرهای یک هفته اخیر که توسط تابناک خوزستان منتشر شده اند را برای عموم مخاطبان قرار داده است.
کد خبر: ۲۴۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 08 June 2016
آیین هایی که به مصیبت تبدیل می شود

در حال حاضر استفاده از سلاح های شکاری و جنگی مجاز و غیر مجاز در مراسمات فاتحه خوانی و عروسی بیشتر از سایرموارد مرسوم در خوزستان مورد بررسی قرار دارد. (جزئیات بیشتر)




زنگ خطر افزایش فست فودها در اهواز

غذاهای فست فود برخلاف ظاهر زیبا و گول زننده‌ای که دارند دارای ارزش غذایی پایینی هستند و این غذاها نه تنها ویتامین و املاح مورد نیاز بدن را تأمین نمی‌کنند، بلکه مصرف مداوم آنها باعث بروز اختلالات رشد در کودکان و نوجوانان به ویژه در سنین بلوغ می‌شود. (جزئیات بیشتر)




خوزستان رتبه سوم بیسوادی کشور را دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: خوزستان با داشتن پیشینه موفق علمی در رتبه سوم بی‌سوادی کشور قرار دارد. (جزئیات بیشتر)




بومی یا غیر بومی بودن استاندار، بحث فرعی است

با توجه به مباحث مهمی که در استان خوزستان باید به آن ها پرداخته شود،بحث بومی یا غیر بومی بودن استاندار آینده خوزستان بحثی فرعیست و در شرایط فعلی استان اهمیت لازم را ندارد. (جزئیات بیشتر)




ساعت کار دستگاه های اجرایی خوزستان تغییر کرد

ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان خوزستان در نامه استانداری طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از 6:30 تا 14:45 تعیین شد. (جزئیات بیشتر)




دولت، به یاری کشاورزان خوزستانی بشتابد

از دولت تقاضا می شود بخشی از ضرر و زیان وارده به کشاورزان را به صورت بلاعوض و مابقی را با اعطای وام های بلند مدت با بهره کم پرداخت نماید. (جزئیات بیشتر)




آغاز اجرای طرح سنجش سلامت در خوزستان

 طرح سنجش سلامت نوآموزان ورود به پایه اول ابتدایی یکشنبه در پایگاه های تعیین شده در این استان آغاز و آیین نمادینی در مدرسه استثنایی مهر ناحیه یک اهواز برگزار شد. (جزئیات بیشتر)




بانک اطلاعاتی بیماران سرطانی خوزستان ایجاد می‌شود

رئیس مرکز تحقیقات سرطان و آلاینده‌های محیطی و نفتی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به را‌ه‌اندازی کلینیک چندتخصصی سرطان در بیمارستان امام خمینی(ره) به همت این مرکز، از برنامه برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی در ارتباط با بیماران سرطانی استان خبر داد. (جزئیات بیشتر)




تحلیلی بر چالش های طرح هدفمند کردن یارانه ها

اجرای طرح هدفمند کردن یازانه ها در کوتاه مدت شاید با افزایش درآمد خانوارها در جامعه مقداری باعث افزایش کیفیت زندگی بخشی از مردم شده باشد ولی در ادامه با افزایش عمومی سطح قیمت ها و تأثیر آن در ایجاد رکود تورمی باعث کاهش سطح کیفیت زندگی مردم شده است. (جزئیات بیشتر)




مصرف خون در استان خوزستان از میانگین کشور بالاتر است

قاسم زاده یادآور شد: میانگین کشوری 51 درصد است که با نسبت 60 درصدی خوزستان فاصله معناداری دارد. (جزئیات بیشتر)




واگذاری ورزشگاه 5 مهر آبادان به منطقه آزاد اروند

شورای ورزش شهرستان آبادان، ورزشگاه 5 مهر این شهر را طی مصوبه ای در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار داد تا این ورزشگاه تعیین تکلیف شده و شکل مناسب گیرد. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار