تابناک گیلان - احمد رمضان پور نرگسی با اشاره به تشکیل مجلس دهم و انتخاب رییس مجلس، اظهار کرد: همه ملت ایران می دانند اگر امروز فضایی بازشده که مردم راحت می توانند حرف هایشان را بزنند و اوضاع اقتصادی هم تا حدودی وضعیت ثبات و عملیاتی به خود گرفته است و در این مسله برنامه ریزی می شود به برکت دولت یازدهم است.
کد خبر: ۲۳۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 28 May 2016

تابناک گیلان - احمد رمضان پور نرگسی با اشاره به تشکیل مجلس دهم و انتخاب رییس مجلس، اظهار کرد: همه ملت ایران می دانند اگر امروز فضایی بازشده که مردم راحت می توانند حرف هایشان را بزنند و اوضاع اقتصادی هم تا حدودی وضعیت ثبات و عملیاتی به خود گرفته است و در این مسله برنامه ریزی می شود به برکت دولت یازدهم است.

وی با بیان اینکه اکنون چالش گذشته اقتصادی در دولت دهم  را نداریم و فضای امنیتی در کشور شکسته شده و فضایی مردمی شکل گرفته است، گفت: سیاست تنش زایی دولت قبل در بستر دولت تدبیر و امید به سیاست تنش زدایی تبدیل شده است.

دولت تدبیر و امید توسط جبهه اصلاحات برسر کار آمد

رییس شورای اصلاح طلبان گیلان با تاکید براینکه دولت تدبیر و امید توسط جبهه اصلاحات برسر کار آمد، اضافه کرد: اگر جبهه اصلاحات تلاش کرد و وارد این قضیه شد به ایثارگری عارف برمی گردد.

حرکت عارفانه عارف منجر به شکل گیری دولت تدبیر و امید شد

رمضانپور ادامه داد: مردم در سال ۹۲ شاهد بودند که حرکت عارفانه دکتر عارف موجب شکل گیری دولت تدبیر و امید شد .

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار تغییر  در همه امور اجرایی و سیاسی هستند، ابراز کرد: در بخش قوای مقننه و مجریه این تغییرات نیاز است و احساس می شود .

رییس شورای اصلاح طلبان گیلان با بیان این نکته که در هفت اسفند ۹۴ شاهد حضور ۵۰ درصدی مردم تهران بودیم، گفت: در این انتخابات لیست جبهه اصلاحات ۳۰ بر صفر در مجلس برنده شد.

وی تصریح کرد: این موضوع را در اکثر شهرها می بینیم و فراکسیون امید در مجلس دهم که شکل خواهد گرفت از اکثریت بالایی برخوردار خواهد بود .

کمتر از ریاست مجلس در شان عارف نیست

رمضان پور با تاکید براینکه مردم خواهان تغییر هستند، اضافه کرد: حالا که عارف وارد عرصه مجلس شده کمتر از ریاست مجلس در شان وی نیست.

 وی با بیان اینکه منتخبان مردم وظیفه دارند به صدا و خواست ملت لبیک بگویند، بیان کرد: مردم می خواهند دکتر عارف انصراف ندهد و کنار نکشد .

مردم خواستار انصراف عارف نیستند

رییس شورای اصلاح طلبان گیلان با تاکید براینکه عارف در زمان انتخابات ریاست جمهوری کنار کشید و هر جا که روحانی می رفت مردم شعار می دانند «ائتلاف، ائتلاف»، گفت: اما امروز مردم خواستار انصراف عارف نیستند.

وی ادامه داد: ۱۶۸ نفر از لیست امید بالا آمده اند که باید به خواست مردم احترام بگذارند در غیر این صورت مردم می دانند نمکدان شکن ها چه کسانی هستند .

۱۶۸ نماینده لیست امید بدون چون و چرا عارف را رییس مجلس خواهند کرد

رمضانپور تاکید کرد: حال که لیست امید رای اورده و همه شناسنامه دارند این ۱۶۸نماینده با رای خود بدون چون و چرا عارف را رییس مجلس خواهند کرد.

ماهیت این نمکدان شکن ها برای مردم مشخص شود

وی تصریح کرد: اگر بخواهند نمکدان شکنی بکنند مردم باید نمکدان شکن ها را بشناسند و ماهیت انها در حوزه های انتخابیه مشخص شود .

 کسی که به نام لیست امید رای آورده امروز خنجر به امید مردم می زند

رییس حزب اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه آن کسی که به نام لیست امید رای آورده امروز خنجر به امید مردم دارد می زند و علیه امید مردم کار می کند، اظهار کرد: عارف باید محکم بایستد تا ماهیت این نمکدان شکن ها برای مردم مشخص شود تا مردم بدانند که چگونه با آن ها برخورد کنند و پاسخ آن ها را بدهند. /کاسپین



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار