کد خبر: ۲۳۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 20 May 2016
آرمان نوشت: معاون اول قوه قضائیه گفت: ديدار فائزه هاشمي با يكي از اعضاي فرقه بهاييت زشت و قبيح بوده است. حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه‌اي در پاسخ به سوالي درباره برخورد قوه قضائیه با فائزه هاشمي در راستاي ديدار اخيرش با يكي از اعضاي فرقه بهاييت افزود: كار فائزه هاشمي زشت و قبيح بود و با آن طبق قانون برخورد مي‌شود. تا جايي كه رصد كردم بسياري از مردم و علما و شخصيت‌ها اين كار را تقبيح كردند و زشت‌تر از آن، اين بود كه حتي پدرشان هم سفارش كردند، اما او عذرخواهي نكرد.

وي ادامه داد: دستگاه قضائی هر جرمي را كه اتفاق بيفتد به‌طور مقتضي دنبال مي‌كند و بر اساس قانون با او رفتار مي‌شود. محسني اژه‌اي در ادامه در پاسخ سوال ديگري درباره دستگيري خانمي كه گفته مي‌شود از عوامل انفجار دفتر حزب جمهوري در اوايل انقلاب بود، گفت: متاسفانه رسانه‌هاي مختلف از خودشان حدس و گمان‌هايي درباره برخي مسائل دارند و اين را به عنوان يك خبر منتشر مي‌كنند؛ اين چيز خوبي نيست.

وي افزود: درباره اين قضيه نيز از افرادي اسم بردند كه فلان كس دستگير شده يا فرضا فلان آقا دستگير شده است. طبق قانون كساني كه تحت تعقيب باشند و خارج از ايران باشند از طريق دستگاه قضائی و پليس اينترپل دنبال مي‌شوند و اين هم يكي از آن موارد است.

اين فرد اتهاماتي داشته و بر اساس اين اتهامات از مدت‌ها قبل اقدام قضائی شكل گرفته و پليس او را دستگير كرده و الان آن طور كه شنيده مي‌شود در بازداشت آنها نيست، اما اين بدان معنا نيست كه او را ديگر رها كرده و دنبال نخواهد كرد. وي افزود: كماكان دستگاه‌های ذي‌ربط دنبال او هستند و چون در حد اتهام است تحت تعقيب قرار گرفته و اگر ان‌شاءا... مسترد و در اينجا محاكمه شد شما در جريان قرار خواهيد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار