به بهانه روز روابط عمومی ها؛
تابناک: گردهمایی متفاوت روز روابط عمومی ها با حضور مدیران روابط عمومی شهر خلاق اصفهان با حضور شهردار اصفهان و مدیران دستگاه های اجرایی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 18 May 2016

به گزارش تابناک اصفهان، گردهمایی متفاوت روز روابط عمومی ها با حضور مدیران روابط عمومی شهر خلاق اصفهان با حضور شهردار اصفهان و مدیران دستگاه های اجرایی اصفهان برگزار شد.

این گردهمایی از آن جهت متفاوت لقب گرفته که برنامه با فاضله گرفتن از روند مرسوم و معمول همایش‌ها، بیشتر جنبه همدلی و رفاقت را در بین شبکه روابط عمومی های شهر اصفهان زنده و پویا می ساخت.

برگزاری برنامه های تفریحی جنبی برای مدیران روابط عمومی شهر اصفهان که البته برخی با ظاهری متفاوت و امروزی و آماده برای یک روز تفریح فارغ از یک هفته کاری شلوغ به این جلسه آمده بودند، در نوع خود جالب توجه بود.

در ادامه این مراسم از یکی از جانبازان مدافع حرم توسط شهردار و رئیس شورای شهر تجلیل به عمل آمد و وی خاطراتی از نبرد جانانه مدافعان حرم با داعش بازگو کرد که مورد توجه حضار قرار گرفت.
همچنین از سه نفر از مدیران حال حاضر شهر که پیش از این مدیر روابط عمومی بودند، تجلیل و تقدیر شد.

علیرضا حسینی، قائم‌ مقام صدا و سیمای مرکز اصفهان که پیش از این مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده، رضا امینی رئیس شورای شهر و اصغر آذربایجانی عضو شورای شهر که در گذشته مدیران روابط عمومی شهرداری اصفهان بودند، در این گردهمایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

هادي نباتي نژاد هم در خصوص حوزه فعالیت روابط عمومی شهرداری اصفهان، اظهارکرد: در خانواده بزرگ روابط عمومی شهرداری اصفهان حدود 70 نفر نیرو در بخش های مختلف مناطق 15 گانه، سازمانها و ستاد مرکزی به صورت شبانه روزی فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها حلقه واسطی بین مسئولان و شهروندان هستند، افزود: مشاهده رضایتمندی مردم از فعالیت های شهرداری بهترین انگیزه این حوزه برای ادامه فعالیت است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان دارای  15 منطقه و 20سازمان است که در همه آنها مدیریت روابط عمومی فعال است، ادامه داد: یک مدیر روابط عمومی باید به علم روز مسلط و اشرافیت کامل بر رسانه ها شامل شبکه های اجتماعی، روزنامه ها، خبرگزاریها داشته باشد.







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :