نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: امروز کشور در حساس ترین شرایط قرار دارد و مهمترین نیاز امروز ملت ایران نیز انسجام، حفظ وحدت و اتحاد ملی است و همانند دوران دفاع مقدس آماده باش باشیم.
کد خبر: ۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵ 02 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله «عبدالنبی نمازی» یکشنبه شب به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع مردم کاشان اظهار داشت: همه باید مانند دوران هشت سال دفاع مقدس درحال آماده باش باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: امام راحل و یارانش تکلیف خود را در پاسداری از مکتب وحی و ولایت انجام دادند و امروز ما باید ادامه دهنده این رسالت بزرگ باشیم.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمنان در داخل و خارج کشورعلیه انقلاب، ملت ایران، رهبری و روحانیت که پیشگام نهضت امام خمینی (ره) بودند، فعالیت می کنند و ما هم باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

وی با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» تصریح کرد: دشمنان تصور می کنند با این اقدامات می توانند جلو نشر اسلام را در جهان بگیرند، اما این اقدام آنان درحالی است که اسلام در کشورهای غربی روبه گسترش است.

آیت الله نمازی پیام رهبرمعظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را حکیمانه و مقتدرانه خواند و گفت: ابرقدرتها و صهیونیست ها می خواستند جلو موج اسلام خواهی مردم را در جهان بگیرند.

وی یادآور شد: امروز باید مساجد را حفظ کرد و مسائل سیاسی اسلام را در مساجد برای مردم بیان کرد.

وی گفت:: حزب الله لبنان پاسخ کوبنده و دندان شکنی به ارتش صهیونیستی داد و اعلام کرد این اول کار است و ادامه خواهد داشت.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به تبیین شکل گیری نهضت امام خمینی (ره) پرداخت و افزود: برخی سران رژیم شاه توسط حزب اللهی دستگیر و محاکمه شدند و برخی دیگر نیز توسط دولت موقت «بازرگان» از مرز فرار کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار