به مناسبت هفته كارگر آیین قدردانی از كارآفرینان برتر و تشكل های كارگری سه شنبه شب با حضور مسئولان شهرستان ابركوه برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 04 May 2016

به گزارش تابناک یزد،امام جمعه ابركوه در این آیین گفت: اگر كارگر و كارفرما با هم در جهت رونق كار هماهنگ باشند بخش عمده ای از مشكلات اقتصادی حل می شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با قدردانی از كارگران و كارآفرینان در جهت رونق بخشی اقتصاد جامعه اظهار كرد: كارگران و تولید كنندگان باید برای افزایش تولید ملی ، از بین بردن روحیه مصرف گرایی و رونق بخشی به بازار بیگانه در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش كنند.
وی افزود: اگر بخواهیم استقلال سیاسی و اقتدار ملی و فرهنگی داشته باشیم باید درجهت رونق كار ، تولید ، شكوفایی و نو آوری در بخش های مختلف كار اهتمام بورزیم .
فرماندار ابركوه نیر دراین آیین بابیان اینكه امنیت شغلی برای كارگران مهم است گفت: قشر زحمت كش كارگر در استقلال اقتصادی كشور تلاش مضاعف دارند .
سید نبی رسولی اظهار كرد: باتوجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل تصریح كرد: این شعار باید به عنوان نقشه راه سازنده و راهكار كارگران و كارآفرینان باشد .
وی افزود: دانش و آگاهی وآموزش باید سرلوح كاركارگران و كارآفرینان باشد تا بتوانند محصولات و تولیدات خود را متناسب با نیازهای روز دنیا عرضه كنند.
رسولی بابیان اینكه بالا بردن كیفیت محصولات ، قیمت مناسبت ، تنوع تولید از ویژگیهای مهم اقتصاد مقاومتی است تصریح كرد: فرهنگ سازی در جهت ترویج كار و تلاش باید سرلوحه كار مدیران صنایع تولیدی و كارفرمایان باشد.
نماینده عالی دولت در ابركوه تاكید كرد: باتوجه به فراهم بودن زیرساختهای تولیدی و صنعتی در ناحیه و شهرك صنعتی این شهرستان ، آماده هرگونه همكاری با سرمایه گذاران بخش تولید و صنعت از سراسر كشور هستیم.
همچنین دراین آیین رئیس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعی ابركوه با گرامیداشت هفته كار و كارگر گفت: توسعه تعاون ، ترویج فرهنگ كارگروهی ، حفظ اشتغال موجود دراین شهرستان از اولویت كاری امسال این اداره است.
ناصر زارع با تاكید براهمیت اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل اظهار كرد: همه قشرهای كارگری ، كارآفرینی وتشكل های كارگری باید در تحقق این شعار مهم اقتصادی رهبر معظم انقلاب تلاش كنند.
به گفته این مسئول پنج هزار و 500 كارگر در شهرستان ابركوه مشمول قانون كار هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار