بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 28 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



حداد عادل لباس رزم پوشید

اصول گرای بازمانده از مجلس دهم بر آن است که تمام مخالفان دولت را زیر یک چتر گرد آورد تا اسب خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 96 زین کنند...

عصر ایران؛ مصطفی داننده- کمتر کسی تصور می‌کرد در هفتمین روز اسفندماه سال 94، حداد عادل که در سه دور انتخابات مجلس ( هفتم، هشتم و نهم) عنوان نماینده اول تهران را به دست آورد این بار نتواند به پارلمان دهم راه پیدا کند. این ناکامی اما سبب شده یکی از آرام‌ترین سیاستمداران ایران که برخی او را « ادیب سیاستمداران» نیز می‌نامند، رسما برای مقابله با دولت و جریان اصلاحات لباس رزم پوشیده است.


رییس مجلس هفتم قبل از انتخابات در مورد نقش خود در پارلمان و فضای اصول‌گرایان گفته بود: «گفته شده بنده در مجلس نهم کم صحبت کرده ام و خواسته‌اند بگویند حداد عادل کم کار بوده است؛ آقای مرندی که همواره، بنده در کنار ایشان در مجلس می‌نشینم می توانند گواهی بدهند که من از زمانی که وارد مجلس می شوم تا آخرین دقیقه ای که در صحن حضور دارم، یک لحظه هم فارغ از کار مجلس نیستم. کار مجلس این نیست که یک نفر مدام پشت تریبون صحبت کند. خرده گیری به امثال بنده مانند این است که فردی نمایش و فیلمی ببیند و در آخر بگوید چرا کارگردان در این فیلم نقشی نداشت و دیده نشد؛ البته بنده برای خودم چنین عنوانی قائل نیستم ولی در مجلس نوع کارها و مراجعات من به این صورت است. تصور نشود اگر میکروفون بنده مدام خاموش و روشن نمی شود، خودم هم خاموش هستم.»

همان طور که می‌بینید او خود به آرام بودنش در فضای مجلس گواهی می‌دهد و می‌گوید اهل قیل و قال نیست. پایان فصل اول انتخابات و محروم شدن تمام لیست منتسب به حداد عادل (از تهران) از رسیدن به مجلس دهم موجب شده  رئیس سابق مجلس برای رهبری جریان اصول‌گرای مخالف دولت وارد صحنه شود و بخت خود را در شهرهای دیگر بجوید. نمونه بارز این معنا را می توان در سخنان حداد در ابراز نگرانی‌ از آنچه «نقش و تاثیر دولت در انتخابات» توصیف کرده دید. او حتی ادعا کرده «مستنداتی از این دخالت‌ها دارد و بخشی از آن را در اختیار دولت قرار داده است».

به نظر می‌رسد حداد عادل می‌خواهد در دوران فراغت از نمایندگی مجلس،  به یک کنش‌گر سیاسی فعال در سپهر سیاست ایران تبدیل شود. حداد بعد از واگذاری ریاست مجلس به علی لاریجانی در مجلس هشتم، بیشتر سکوت کرد و تنها در مواردی معدود پشت تریبون مجلس رفت و نطق کرد اما حالا می‌خواهد متفاوت ترین حداد عادل دوران را به مردم معرفی کند.

اصول‌گرایان مخالف دولت می‌توانند امید داشته باشند با رهبری حداد عادل جریان مستحکمی را برای مقابله با دولت آماده کنند و شاید مهم‌ترین هدف حداد عادل بعد از شکل گیری مجلس دهم تعریف جدیدی از جریان اصول‌گرایی است.

امروز   در جریان اصول‌‎گرایی اختلاف شدید گرایشی دیده می شود و جریان راست ایران رسما به دو دسته تقسیم شده است. اصول‌گرایان حامی دولت و برجام و اصول‌گرایان مخالف دولت و برجام. رهبری موافقان را علی لاریجانی بر عهده دارد اما مخالفان از هر سو سازی برای خود کوک می‌کنند. برخی در تهران دم از مخالفت با برجام می‌زنند و عده‌ای دیگر در قم زیر لوای آیت‌الله مصباح یزدی برجام را برای کشور غیر مفید می‌دانند.

حداد عادل می‌خواهد تمام مخالفان را زیر یک چتر جمع کند و با اهداف مشخص برجام را مورد هدف قرار بدهند. البته برجام کوبی های او به شدت  دیگران نیست و به نظر می رسد در گام دوم می‌خواهد فردی از مخالفان را برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در سال 94 آماده کند.

او به خوبی دریافته است اگر می‌خواهد رهبری در میدان اصول‌گرایان را به دست بگیرد نمی‌تواند ساکت بنشیند تا به او مراجعه کنند بلکه خود باید وارد صحنه شود و اصول‌گرایان را هدایت کند.

فقدان آیت‌الله مهدوی کنی و حبیب‌الله عسگراولادی و نزدیک شدن علی لاریجانی به دولت، زمینه این رهبری را برای حداد عادل فراهم کرده است. زین پس باید شاهد یک حداد عادل متفاوت در فضای سیاسی کشور باشیم.



جدیدترین دلیل برای سوژه‌کردن گزارش جواد خیابانی در فضای مجازی!

جواد خیابانی برای گزارش بازی اتلتیکو و بایرن ، سوژه فضای مجازی شده بود.

«تا حنجره هست، به گزارش ادامه می‌دهم». یک ماه قبل، این آخرین جمله جواد خیابانی در برنامه زنده تلویزیونی رضا رشیدپور بود. جمله‌ای ناامیدکننده برای مخاطبان فوتبال‌های شبانه خارجی که متوجه شدند جواد خیابانی به این زودی‌های سنگر گزارش فوتبال در شبکه سوم را ترک نخواهد کرد.

سوژه اول دابسمش‌های ایرانی، مدتی به خاطر ثبت‌نام در انتخابات مجلس از باکس‌های گزارش تلویزیون دور بود اما بعد از ردصلاحیت‌شدن، با قدرت به شغل همیشگی‌اش برگشت. شغلی که بر خلاف نمایندگی مجلس، نیاز به عبور از فیلترهایی مثل شورای نگهبان ندارد و بهانه‌هایی مثل به‌روز نبودن و پراشتباه بودن، برای ردصلاحیت چهره‌ها در آن کافی به نظر نمی‌رسد.

در جریان مسابقه حساس شب گذشته اتلتیکومادرید و بایرن‌مونیخ، جواد خیابانی بالاخره متوجه شده بود که جکسون مارتینز از مدت‌ها قبل به فوتبال چین رفته و به همین خاطر دیگر استفاده از این بازیکن را به سیمئونه توصیه نکرد. با این وجود از همان دقیقه اول بازی، نیمکت‌نشینی توماس مولر تنها نکته قابل توجه برای این گزارشگر بود و اشاره او به این نکته، تا لحظه ورود بازیکن آلمانی به زمین ادامه داشت.

خیابانی که چندین بار از شوت‌های خطرناک و موقعیت‌های خوب دو تیم غافل شده بود، ورود ریبری به زمین را نتیجه علاقه گواردیولا به گلزنی تیمش دانست تا خیل عظیم مخاطبانی که تصور می‌کردند گواردیولا به همین شکست راضی است و علاقه‌ای به گلزنی بایرن ندارد، از گمراهی دربیاورد. در شبِ حساس و سرنوشت‌ساز ویسنته کالدرون، سپردن گزارش مسابقه به جواد خیابانی تصمیمی بود که موجب شد شبکه‌های اجتماعی بیشتر از خود مسابقه، به گزارش‌اش توجه نشان بدهند. او در بازی سه شنبه شب ، این قدر نام مولر را تکرار کرد تا به سوژه اول توئیت های فضای مجازی تبدیل شود.

او البته با جمله:«خیابانی میگه بایرن با اوردن ریبری مشخصا گل میخواد. قبلش ما فکر می کردیم میخوان باخت یک هیچ رو حفظ کنن» سوژه شد و برای بازی نکردن مولر در ترکیب بایرن هم اعتراضاتی از این دست :«خیابانی آخر خودش میره دست مولر را میگیره از رو نیمکت میاره تو زمین» یا «جواد خیابانی کم مونده به خاطر اینکه توماس مولر تو ترکیب نیست بره گواردیولا رو بزنه.» به جان خرید. آقا جواد که این روزها مسئول تهیه پوشاک تیم های ملی شده  ، همچنان سوژه ملت در زمان گزارش های فوتبالش است.



عراقی ها دست بردار عربستان نیستند/کابوس آزادی 100 هزار نفری ول کن سعودی ها نیست!

ورزش > لیگ برتر - ایسنا نوشت:عراقی ها هر طور شده کوتاه نمی آیند و می خواهند عربستان را به تهران بکشانند تا در ایران با آنها بازی کند.

اختلاف عراق و عربستان بر سر انتخاب میزبان بازی‌های خانگی عراق برای انتخابی جام جهانی 2018 همچنان ادامه دارد.

عراقی‌ها اصرار دارند که بازیهای این کشور در انتخابی جام جهانی در کشور ایران برگزار شود این درحالی است که فدراسیون فوتبال عربستان تاکید دارد که در ایران به میدان نخواهد رفت و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به سود سعودی‌ها رای داده است.
در جلسه کشورهای عربی که در دوحه قطر برگزار شد درباره میزبانی ایران هم سخن به میان آمد و عربستان و امارات تلاش کردند تا با وسوسه کردن عراقی‌ها آنها را از انتخاب ایران به عنوان میزبان بازیهای خود منصرف کنند اما تلاش آنها تاکنون نتیجه‌ای به دنبال نداشته است و عراق اصرار دارد که همچنان ایران را به عنوان میزبان خود انتخاب کند.
عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق گفت:در دوحه هم به نتیجه‌ای نرسیدیم. عراق اصرار دارد که بازیهای این کشور در ایران برگزار شود و شکایت خود را تقدیم فدراسیون بین المللی فوتبال خواهیم کرد.
اما احمد عید رئیس فدراسیون فوتبال عربستان هم گفت: فدراسیون فوتبال عربستان پیش از این تاکید کرد که به هیچ وجه در ایران به میدان نخواهد رفت و این یک تصمیم قطعی و برگشت ناپذیر است. امیدوار هستیم که فیفا با برگزاری بازیهای عراق در خاک خود عراق موافقت کند و تحریم این کشور را بردارد اما به هیچ وجه در ایران به میدان نمی‌رویم.
یوسف السرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات هم که پیش از این حمایت خود را از سعودیها اعلام کرد، پس از جلسه دوحه گفت: امیدوار هستم که اختلافات در این زمینه دیگر ادامه نداشته باشد. براین باور هستم که با برگزاری چند جلسه دیگر می‌توانیم به نتیجه برسیم. خوشبختانه دو کشور نشان داده‌اند که حاضر هستند در این زمینه نشست‌هایی را برگزار و با هم صحبت کنند.



خداداد عزیزی: شخصی که کلاه گیس روی سرش می گذارد، دارد ظاهرسازی می کند

خداداد عزیزی به شکلی عجیب پاسخ انتقادات گزارشگر فوتبال را داد.

چند شب پیش علیفر گزارشگر فوتبال به برنامه خندوانه رفت و مدعی شد که می خواهد سرمربی یک تیم لیگ برتری در فصل بعد شود. بعد از این اظهار نظر خداداد عزیزی در انتقاد به این گزارشگر فوتبال گفت

     آقای علیفر فکر می کند عقل کل است! یعنی گواردیولا نمی فهمد و علیفر می فهمی؟

به نقل از تابناک، دوباره بعد از این علیفر جواب حماسه ساز ملبورن را داد و گفت عزیزی سواد ندارد و نمی فهمد من چه می گویم! این کشمکش و دعوا تا جایی ادامه داشت که عزیزی امروز جواب زشتی به علیفر داد.  وی در این باره گفت:

    بنده عادت ندارم جواب هرکسی را بدهم. خیلی ها می توانند مرا نقد کنند اما شنیده ام این آقا در لابه لای انتقادات خود گفته اند من تربیت خانوادگی و فرهنگ ندارم. اما می خواهم فقط به یک موضوع اشاره کنم. پدرم همیشه به من گفته خودت باش. دنبال ظاهرسازی و عوام فریبی نرو. اگر حتی به ضررت تمام شد و به همین علت است که همیشه یک رو داشته ام و دنبال به دست آوردن دل کسی با حرف ها و یا رفتار فریبنده نرفته ام.

وی افزود:

    به نظر من شخصی که کلاه گیس روی سرش می گذارد، دارد ظاهرسازی می کند. تکلیف آدمی که کلاه گیس می گذارد و باعث زیر سوال رفتن اعتبارش می شود با خودش و بقیه مشخص است و من پاسخی برای این فرد ندارم.



(تصویر) علی مشهدی داماد شد

علی مسعودی با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرام، از مراسم عقدش خبر داد.

(تصویر) علی مشهدی داماد شد
این کمدین برنامه خندوانه همراه تصویر فوق نوشت:

امروز بعداز ظهر فهمیدم برادری به هم‌خون بودن نیست. اونجایی که باید باشن بودن عین کوه پشتم.
این همه داداش برای پر کردن جای خالی ننه و پدر خدابیامرزم در مراسم عقدم



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار