جشن اردیبهشت تئاتر با حضور مسعود فروتن و امیرعلی نبویان در شهرستان آمل برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 25 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، مراسم جشن اردیبهشت تئاتر با حضور شماری از هنرمندان عرصه هنر تئاتر، استاد مسعود فروتن، امیرعلی نبویان نفر اول قسمت لباهنگ برنامه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.

محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در این مراسم با بیان اینکه آمل شهر تاریخ و فرهنگ و هنر است و سابقه بسیاری در طول تاریخ دارد، تصریح کرد: آمل ۱۸۷ مشاهیر و بزرگان علمی و فرهنگی دارد که به این عزیزان افتخار می‌کنیم.

محمدی ادامه داد: اجراهای تئاتر شهر آمل در سال گذشته بی‌سابقه بود و در یک‌شب ۱۸ اجرای صحنه‌ای داشتیم که دردادن سالن به گروه‌ها با مشکل مواجه می‌شدیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، افزایش آموزشگاه‌های تئاتر را امری مهم و اساسی دانست که می‌توانند در کیفیت‌بخشی اثرگذار باشد و ادامه داد: سال قبل حضور پرافتخار هنرمندان آملی را در جشنواره‌های ملی و فراملی داشتیم و در بخش خیابانی و صحنه‌ای در جشنواره فیلم فجر حضور ارزنده‌ای داشتیم.

محمدی از اخذ مجوز هشتمین تئاتر شهر کشور برای آمل خبرداد و افزود: با حمایت شورای اسلامی شهر همه کارها انجام و از نیمه خرداد فعالیت‌های عمرانی شروع می‌شود و در کیفیت‌بخشی تئاتر اثرگذار است و با اجرای این طرح، آمل صاحب سالن‌های حرفه‌ای خواهد شد زیرا هنرمندان ما این لیاقت رادارند.

در پایان این مراسم توسط اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان آمل از امیرعلی نبویان هنرمند آملی شبکه نسیم تجلیل به عمل آمد.Facebook

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار