کد خبر: ۲۱۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 20 April 2016
به گزارش تابناک یزد،مسئول کلینیک صنعت و معدن استان یزد از برگزاری جشنواره صنایع برتر استان خبر داد.

 "شيردل شيرواني" در اين رابطه گفت: در این جشنواره به منظور پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، صنایع برتر استان به ویژه واحدهای تولیدی که بر اساس بندهای ۲۴‌گانه سیاست‌های ابلاغی عملکرد یا برنامه منسجمی اجرا کرده یا در دست اجرا دارند، شناسایی و معرفی می‌شوند.

ويبا بيان اين كه جشنواره از 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار مي‌شود، افزود: این جشنواره با هدف شناسایی صنایع برتر استان براي بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این واحدها و همچنین به منظور شناسایی توانمندی‌های تخصصی صنایع و معادن استان برگزار مي‌شود.

به گفته‌ي شیروانی، علاوه بر شناسایی واحدهای پیشرو در مسیر اقتصاد مقاومتی، سایر صنایع نیز می‌توانند توانمندی‌ها و مشکلات خود را ارائه بدهند و از ظرفیت‌هایی که در این جشنواره به دور هم جمع می‌شوند، برای بهبود وضعیت خود بهره ببرند.

وی اظهار كرد: صنایع شرکت‌كننده در این جشنواره از امکانات تبلیغاتی چون تبلیغات تلویزیونی، سطح شهر پیامک و فضای مجازی و غيره بهره‌مند خواهند شد و در نهايت نيز 10 واحد به عنوان واحد صنعتی برتر استان شناخته خواهند شد.

اين مسئول در پايان از واحدهاي صنعتي استان خواست تا براي ثبت‌نام در اين جشنواره به دفتر کلینیک صنعت و معدن استان مراجعه كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار