تدبیر نافرجام مجرم؛
تابناک: در پي اجراي حكم قضايي در باره دستگيري اين متهم، ماموران اين كلانتري با هماهنگي و دستور مقام قضايي به محل سكونت متهم اعزام شدند كه متهم با هدف فرار از دست ماموران اقدام به بازكردن شير گاز و ايجاد انفجار و آتش سوزي در خانه اش كرد.
کد خبر: ۲۱۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 20 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان،  متهمان و مجرمان همواره روش های مختلفی برای فرار از دست قانون و پلیس را اجرا کرده اند که شنیدن برخی از این راه ها گاهی باعث شگفتی می شود.

از گروگان گیری تا درگیری با پلیس از شیوه های مرسوم فرار مجرمان بوده است اما روز گذشته اتفاقی نادر در حین عملیات بازداشت یک مجرم از سوی پلیس در شهر اصفهان رخ داد که تاکنون نظیر آن در شهر اصفهان اتفاق نیافتاده بود.

مجرمی که قرار بود دیروز در دست قانون به سوی میز محاکمه برود، با آتش زدن خانه خود قصد فرار از دست پلیس را داشت که در نهایت نقشه به آتش کشیدن خانه این مجرم نقش بر آب شد و با تلاش پلیس هم از حصار آتش رهایی یافت هم به بند قانون کشیده شد.

يك متهم تحت تعقيب كه اقدام به آتش زدن عمدي خانه اش در اصفهان كرده بود، سبب مجروحيت خود و سه مامور نيروي انتظامي شد.

رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: اين متهم با هدف فرار از دست ماموران اقدام به آتش زدن منزل خود كرده بود با فداكاري سه نفر از ماموران نيروي انتظامي از مرگ حتمي نجات يافت.

سرهنگ غلامرضا شهرياري در باره حادثه انفجار گاز در خانه اي واقع در منطقه 12 شهرستان اصفهان افزود: در پي اجراي حكم قضايي در باره دستگيري اين متهم، ماموران اين كلانتري با هماهنگي و دستور مقام قضايي به محل سكونت متهم اعزام شدند كه متهم با هدف فرار از دست ماموران اقدام به بازكردن شير گاز و ايجاد انفجار و آتش سوزي در خانه اش كرد.

وي تصريح كرد: در اين حادثه ماموران به قصد نجات متهم گرفتار شده در حريق وارد عمل شدند و او را از محل آتش سوزي خارج كردند.

رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان خاطرنشان كرد: در حادثه مزبور سه مامور فداكار نيروي انتظامي و متهم به صورت سطحي دچار سوختگي شدند كه براي درمان به بيمارستان سوانح سوختگي اصفهان منتقل شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار