فرماندار تفت با اشاره به قابليت هاي اين شهرستان در عرصه هاي صنعتي گفت: تفت بدليل مزاياي منحصر به فرد در بخش صنعت مي تواند به عنوان قطب صنايع پاك و كم آلاينده در استان مطرح باشد و مديريت اين شهرستان نيز در اين رابطه آماده هرگونه همكاري با بخش خصوصي است.
کد خبر: ۲۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 17 April 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود زارع رشكوييه  در بازديد از واحد توليدي لعاب فيروزه، توجه و حمايت از توليد داخلي را به عنوان يكي از راهكارهاي اساسي در عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي عنوان كرد.

وي با اشاره به ضرورت توجه ويژه به رفع مشكلات واحدهاي توليد و صنعتي افزود: رونق واحدهاي توليدي، رونق اشتغالزايي و افزايش توليد ملي را در پي خواهد داشت و اين موضوع از پايه هاي اصلي اجراي اقتصاد مقاومتي در كشور محسوب مي شود.
فرماندار تفت با اشاره به اهميت توجه به توليد در مسير رونق اقتصادي در كشور اظهار كرد: واحدهاي توليدي به عنوان شريان هاي حياتي براي رونق اقتصادي محسوب مي شوند و رفع مسائل و مشكلات اين واحدها، رشد اقتصادي در كشور را شتابان خواهد كرد.
فرماندار تفت در بازديد از واحد توليدي لعاب فيروزه از نزديك در جريان مسائل و مشكلات اين واحد توليدي قرار گرفت.
شركت لعاب فيروز يزد كه شهرستان تفت واقع شده درخصوص لعاب و رنگ سراميك فعاليت مي كند.
شهرستان تفت با 50 هزار نفر جمعيت در 20 كيلومتري جنوب غربي يزد قرار دارد.
اين شهرستان داراي سه بخش شامل مركزي، گاريزات و كهدوئيه و نير و 10 دهستان شامل پيشكوه، شيركوه، علي آباد، نصرآباد، دهشير، بنادكوك، زردين، سخويد، گاريزات و كهدوئيه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار