فرمانده نیروی انتظامی:
تابناک: فرمانده نیروی انتظامی نطنز گفت: در سال گذشته در نطنز، بیش از ۷۱ درصد کاهش سرقت به عنف نسبت به مدت زمان مشابه داشته‌ایم.
کد خبر: ۲۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 11 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی بنی‌آدمی با اشاره به آمار سرقت به عنف در نطنز اظهار داشت: در سال 1393 نسبت به مشابه سال 1392 سرقت به عنف 71 درصد کاهش یافته و در دیگر موارد هم مانند سرقت منازل 10 درصد کاهش و سرقت از اماکن خصوصی 4 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در بحث سرقت مغازه 38 درصد کاهش، کیف قاپی 100 درصد کاهش، سرقت موتور سیکلت 14 درصد کاهش و سرقت جیب‌بری 62 درصد کاهش داشته‌ایم که این کاهش‌ها نشان از تلاش بی‌وقفه ماموران این نهاد داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: علاوه بر کاهش سرقت‌ها در بحث کشفیات هم با افزایش روبرو بوده‌ایم که می‌توان به افزایش 31 درصدی کشفیات سرقت از منازل، 115 درصدی کشفیات سرقت از اماکن خصوصی و 17 درصدی کشفیات جمع سرقت‌ها اشاره کرد.

وی با اشاره به توصیه‌های لازم برای کاهش سرقت خاطرنشان کرد: مردم باید در هنگام ترک منزل، منزل را به هرکس نسپارند و فقط به شخص امین خود کلید را تحویل دهند، هیچگاه اشیای گران‌قیمت و عتیقه‌جات را داخل منزل نگه‌داری نکنند، وقتی کسی زنگ خانه را می‌زند، قبل از مشخص شدن هویت آن شخص، سریع درب را باز نکنند و در صورت امکان منازل خود را به سیستم ضد سرقت مجهز کنند.

بنی آدمی پیرامون آمارهای نوروزی امسال بیان کرد: در نوروز 1394، نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، در بحث سرقت‌ها 42 درصد کاهش و در تصادفات منجر به فوت بیش از 100 درصد کاهش داشته‌ایم که این موضوع نشان دهنده تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای ناجا و راهور در نطنز است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار