رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود گفت: تیم فوتسال شهروند نوین‌سورک در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور مقابل حریف خود به پیروزی رسید.
کد خبر: ۲۱۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰ 13 April 2016

به گزارش تابناک مازندران مختار مهدوی اظهار کرد: تیم فوتسال شهروند نوین سورک در چارچوب هفته دوم گروه یک رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور با چهار گل حریف خود تیم پیمان شاهرود را شکست داد.

وی بیان کرد: این بازی عصر امروز به میزبانی شهرستان میاندورود برگزار شد و با برد تیم شهروند نوین سورک با نتیجه چهار بر صفر پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود با اشاره به نخستین دیدار نماینده میاندورود در گروه یک لیگ دسته دو فوتسال کشور، خاطرنشان کرد: تیم فوتسال شهروند نوین سورک، هفته نخست رقابت‌ها در مقابل میزبان خود شهدای جلین گرگان به تساوی دست یافت که به‌طور مشترک در رده دوم قرار گرفتند. 

مهدوی به استفاده از ظرفیت‌های ورزشی تأکید کرد و ادامه داد: ورزش سبب ایجاد روحیه و انگیزه در بین افراد برای دوری از انحرافات می‌شود، با وجود اینکه میاندورود از ظرفیت‌هایی ورزشی بالایی برخودار است در نتیجه توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه ورزش مانند خوراک برای انسان ضروری است، گفت: کسی که به‌دنبال سلامتی روحی و جسمی باشد باید به ورزش اهمیت داده و آن را اصل مهم زندگی خود بداند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار