کد خبر: ۲۱۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 12 April 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: حمایت از ورزشکاران و مدال‌آوران در توسعه ورزش استان البرز بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گل محمدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با ملی‌پوشان تکواندو استان البرز اظهار کرد: تکواندو استان البرز توانسته بسیار خوب عمل کند و با کسب قهرمانی‌ها و مدال‌های مختلف افتخارات بزرگی را برای استان به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: البته باید با حمایت از ورزشکاران و مدال‌آوران در رشته‌های مختلف رشد و توسعه ورزش را نیز خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه استان البرز در زمینه ورزش دارای استعدادهای بسیاری است، افزود: با توجه به تمام کمبودها اما ورزشکاران در این استان توانسته‌اند با حضور موثر خود در مسابقات مختلف استان البرز را در عرصه‌های مختلف به نام کنند و با کسب مدال‌های مختلف افتخارات بزرگی را برای استان به ارمغان بیاورند.

گل‌محمدی با بیان اینکه به اعزام تیم ملی تکواندوی بانوان به مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا نزدیک می‌شویم، افزود: این مسابقات در دو بخش پومسه و کیوروگی برگزار می‌شود.

وی افزود: توان و روحیه ورزشکاران در این رشته برای حضور در این مسابقات بسیار بالا است و امیدواریم این‌بار نیز شاهد موفقیت آنان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر توسعه امکانات ورزشی در شهرستان‌های مختلف این استان تأکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که امکانات و سالن‌های ورزشی در شهرستان‌های مختلف این استان با رشد و توسعه بیشتر همراه شود.

وی تأکید کرد: با توسعه امکانات ورزشی می‌توانیم در جذب بیشتر افراد برای حضور در رشته‌های مختلف ورزشی تأثیرگذار باشیم و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را از جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان دور کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها و اولویت‌ها باید احداث سالن‌های ورزشی مختص بانوان باشد تا این قشر بتواند به سهولت در تمامی روزها از امکانات ورزشی استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار