مدیر فراورده های نفتی چالوس
مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس گفت: مصرف بنزین سوپر طی ایام نوروز 29 درصد در غرب مازندران افزایش داشت.
کد خبر: ۲۰۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 03 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدمحمود طاهری با اشاره به توزیع45 میلیون لیتر فرآورده نفتی در تعطیلات نوروزی امسال اظهار كرد: در این مدت بیش از 70 درصد بنزین، 8 درصد بنزین سوپر، 9.7 درصد نفتگاز و 7.7 درصدCNGمعادل بنزین توزیع و مصرف شد.

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف در روزهای ششم و دوازدهم فروردین سال‌جاری روی داد، گفت: 32 درصد از مصرف انواع فرآورده‌های نفتی به شهرستان‌های نوشهر و چالوس اختصاص یافت و این دو شهرستان در زمینه مصرف بنزین، بنزین سوپر و نفتگاز بیشترین مصرف را در طول این مدت به‌خود اختصاص دادند.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس تصریح كرد : طی این مدت شهرستان محمود‌آباد در مصرفCNGبیشترین مصرف داشته است

طاهریاز افزایش 29 درصدی مصرف بنزین سوپر نسبت به‌مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مدت 18 روز در زمینه سوخت هوایی 60 درصد و در کشتی‌ها نیز 151 درصد افزایش توزیع نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بودیم و این موضوع بیانگر این است که فعالیت در زمینه صنعتی و حمل و نقل نیز از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی با تاكید برتخصیص اعتبار فوق‌‌العاده از نظر ریالی برای ارایه خدمات روان در محل‌های عرضه سوخت ابراز كرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس آمادگی عرضه محصولات به‌مقدار 30 تا 40میلیون لیتر در هر شبانه‌روز را داشت و هیچ‌گونه کمبودی در این ایام در جایگاه‌های عرضه وجود نداشت.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس با اشاره به اینکه حدود پنج‌هزار و 166 نفرساعت بازدید از جایگاه‌ها در این ایام صورت گرفت، خاطر‌نشان کرد: این بازدیدها در قالب چند تیم اجرا شد تا بتوان خدمات مطلوبی را به مسافران و گردشگران ارائه داد.

طاهریبیان كرد :شرکت نفت دستگاهی‌است که بدون تعطیلی و بصورت شبانه‌ روزی آماده ارایه خدمت به هموطنان است و در طول این ایام نیز پرسنل به‌صورت شبانه روزی در حال کار بودند تا با ارائه خدمات روان، هیچ توقفی در کار ایجاد نشود.

وی به فعالیت 53 جایگاه عرضه بنزین و 38 جایگاه عرضهCNGدر جایگاه‌های منطقه چالوس( شهرهای غرب استان مازندران) اشاره كردو گفت: شرایط روان و مورد تایید مسافران، گردشگران و شهروندان با همکاری عواملی مانند راهداری، نیروهای نظامی و انتظامی که در زمینه کنترل ترافیک نقش داشتند و با تعامل خوب رانندگان نفت‌کش و عوامل جایگاه‌های عرضه و جایگاه داران محقق شد.

این مسئول با اشاره به فعالیت 6 تیم بازدید کننده از جایگاه‌های عرضه سوخت تصریح کرد: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های اساسی صورت گرفت و اکیپ‌های عملیاتی قبل از آغاز تعطیلات مشغول کار بودند.

طاهری در پایانبه کنترل کیفی نامحسوس جایگاه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت‌های شبانه‌روزی جایگاه‌داران در نظر داریم تا خدمات ارائه شده را بر اساس مقیاس‌های تعریف شده بسنجیم و جایگاه برتردر هر شهرستانی معرفی و تجلیل شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار