کد خبر: ۲۰۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 30 March 2016

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: طرح ملی فرشتگان رحمت به منظور کمک به خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست در البرز اجرا شد.

حسین دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اهم اقدامات معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان البرز در طرح نوروزی امداد و نجات استان البرز اظهار داشت: برگزاری 3 برنامه محوری از جمله اجرایی شدن طرح ملی فرشتگان رحمت از جمله اقدامات این معاونت بوده است.

وی با بیان اینکه ترویج و توجه به فرهنگ غنی نوع دوستی و بشر دوستی از جمله اهداف این طرح محسوب می‌شود، افزود: این طرح با مساعدت خیرین و با شعار " شکوه همدلی و امید را به عیدانه سفره های خالی ببریم" اجرایی شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان البرز با تاکید بر اینکه در این راستا با استفاده از کمک خیرین در راستای توزیع سبد کالا و تهیه جهزیه برای افراد مستمند اقدامات شایان توجهی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی هر سبد کالا یک میلیون تومان است که بین 500 خانوار توزیع شده است.

دیناروند با بیان اینکه در این ایام به کمک خیرین 7 جهیزیه به ارزش ریالی 280 میلیون ریال آماده شده است، گفت: در راستای تامین البسه و جهیزیه برای افراد نیازمندان به واسطه مساعدت خیرین اقدامات چشمگیری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح داوطلب یار امداد و نجات از دایگر طرح‌های حوزه معاونت داوطلبان به شمار می‌آید، اظهار داشت: طرح نیابت از دیگر طرح‌هایی است که در راستای عیادت از بیماران و دیدار از افراد مسن و کهنسال در مراکز نگهداری از سالمندان در آستانه سال نو انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار