بنا به اعلام ستاد مرکزی طرح آرامش بهاری در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استان یزد رتبه برتر برگزاری طرح نوروزی «آرامش بهاری» را کسب کرد.
کد خبر: ۲۰۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 27 March 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، اظهار کرد: بنا به اعلام ستاد مرکزی طرح نوروزی آرامش بهاری مستقر در  سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از برگزاری شایسته طرح آرامش بهاری در استان یزد تقدیر شد.


وی با اشاره به اینکه ارزیابی‌های سازمان اوقاف به صورت روزانه انجام می‌شود افزود: نظر به ارزیابی‌های صورت گرفته توسط بازرسان نامحسوس ستاد مرکزی آرامش بهاری، استان یزد در پنجمین روز از ایام نوروز رتبه برتر را کسب و از تلاش‌های قابل توجه استان یزد در برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری تقدیر شد.

میرجلیلی ادامه داد: این طرح همانند چند سال گذشته بصورت همزمان در سراسر کشور در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه از 28 اسفندماه آغاز شده و تا 14 فروردین 95 ادامه دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در قالب طرح آرامش بهاری که با استقبال اقشار مختلف مردم و بخصوص نسل جوان مواجه شد برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برگزار شده است.

میرجلیلی افزود: این طرح در تمامی مناطق استان و بخصوص در شهرستان یزد در آستان مبارک امامزاده جعفر(ع)، سیدجعفر محمد(ع)، مسجد جامع کبیر و امامزاده سیدنصرالله(ع)، امامزاده سید الصحرا در حال اجراست.

وی گفت: این طرح در مسجد جامع کبیر یزد به صورت شاخص با حضور مبلّغان مسلط به زبان خارجی برگزار که مسافران و میهمانان بصورت خاص از آن‌ها استفاده کردند.

میرجلیلی افزود: ارتقای دینی و فرهنگی و انجام مشاوره و همچنین پاسخ‌گویی به سوالات مردم و مسافران و همچنین، خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها از جمله اهداف اجرای طرح آرامش بهاری بوده است.

وی از همکاری و مشارکت خوب دستگاه‌های مختلف و مردم و همچنین، رسانه‌های گروهی در انعکاس اخبار این طرح در بخش‌های مختلف قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار