معاون استاندار مازندران
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: صحت انتخابات در هفت حوزه انتخابیه استان در دست بررسی است.
کد خبر: ۱۹۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 15 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی در نشست با مدیران رسانه استان افزود: صحت انتخابات هفتم اسفندماه در دو حوزه انتخابیه فریدون کنار وبابلسر، قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه، جویبار و سوادکوه از سوی شورای نگهبان تایید شده و بقیه حوزه های انتخابیه در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و ۶۲۰ هزار نفر ازمجموع دو میلیون و ۲۳۵ هزار واجد شرایط رای دادن در انتخابات شرت کردند اظهار داشت: مازندران جزو استان هایی بود که شائبه دفاع کردن مسئولان و کارگزارانشان از نامزدی را نداشتیم.

یونسی با اشاره به اینکه افکار عمومی به یک اقناع و رضایتمندی قابل ارزشمندی از انتخابات داشته اند افزود: ۷۲.۵ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه سعی شد تا امانتداری به بهترین شکل انجام شود افزود: در کشور ما قدرت با آرای مردم جابجا می شود و در مازندران در انتخابات مجلس، تکلیف ۱۰ نماینده مجلس در مرحله اول روشن شد و دو نماینده به مرحله میان دوره ای راه پیدا کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران شمار حوزه های انتخابیه اصلی را ۹ حوزه بیان کرد وگفت: ۵۰ هزار نفر از عناصر اجرایی و ۱۰ هزار نفر در حوزه امنیتی و انتظامی فعالیت داشتند و  چهار نامزد در دو حوزه انتخابیه در مرحله میان دوره ای رقابت می کنند.

یونسی با اشاره به اینکه اعترضات و شکایات محدودی در استان داشتیم گفت: اعتراضات رسیدگی و نتیجه آن به هیئت نظارت و شورای نگهبان رسیده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار