کد خبر: ۱۹۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 09 March 2016
تابناک گیلان: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: تخلفات رانندگی در بحث سبقت و سرعت‌های غیرمجاز افزایش یافته است.

مهیار رستگار امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: اکنون بارش باران سطح برخی جاده‌های گیلان را لغزنده کرده است.

وی رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌های گیلان را مورد تأکید رانندگان قرار داد و افزود: رعایت مقررات رانندگی موجب تردد ایمن‌تر در جاده‌ها می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان به تصویب اخیر هیئت دولت در افزایش نرخ جرایم رانندگی اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه هیئت دولت، از 25 اسفند ماه جاری نرخ جرایم رانندگی در 41 تخلف افزایش می‌یابد.

وی هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی را جلوگیری از بروز تخلفات دانست و تصریح کرد: 90 درصد رانندگان پای بند به مقررات رانندگی هستند و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز دوری می‌کنند.

رستگار با اشاره به اینکه قانون افزایش جرایم رانندگی مربوط به رانندگان با تخلفات حادثه ساز است، خاطرنشان کرد: 50 تا 100 درصد تخلفات در سبقت و سرعت‌های غیرمجاز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه رعایت مقررات رانندگی برای تمام رانندگان لازم‌اجرا است، یادآور شد: سرعت و سبقت غیرمجاز دو تخلف مهم حادثه ساز و گاهی منجر به مرگ است.

فرمانده پلیس راه گیلان در آستانه عید نوروز از رانندگان خواست با رعایت مقررات سفری ایمن را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار