مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان بخش عمومی این استان ۶۲ درصد بیش از متوسط کشور برق مصرف می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 01 March 2016
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان بخش عمومی این استان ۶۲ درصد بیش از متوسط کشور برق مصرف می‌کنند.

علیمراد مرادی‌مجد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: میانگین مصرف برق مشترکان بخش عمومی کشور در سال گذشته 13 هزار و 937 کیلو وات ساعت بوده در حالی که این میزان مصرف در کرمانشاه 22 هزار و 619 کیلو وات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به مصرف کم برق مشترکان بخش کشاورزی استان نسبت به متوسط کشوری گفت: میزان مصرف برق استان و کشور در این بخش به ترتیب 55 هزار و 489 کیلو وات ساعت و 98 هزار و 112 کیلو وات ساعت بوده است.

مرادی‌مجد با بیان اینکه مصرف مشترکان برق در بخش عمومی کرمانشاه بیش از متوسط کشوری است، خاطرنشان کرد: مصرف برق مشترکان بخش کشاورزی این استان در مقایسه با مصرف برق بخش مذکور 1.5 برابر بیشتر است.

وی به افزایش تعداد مشترکان برق استان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: از سال 85 تا پایان دی ماه امسال به طور متوسط تعداد مشترکان پنج درصد افزایش یافته به طوری که این رشد با هفت درصد مربوط به سال 89 بوده است.

مرادی‌مجد از افزایش 18 هزار و 142 مشترک جدید در استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: برای تأمین برق این تعداد مشترک 74 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 85 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 254 دستگاه ترانسفورماتور با 112 میلیارد و 426 میلیون ریال احداث و نصب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار