شهردار کاشان خبر داد:
تابناک: شهردار کاشان گفت: 40 درصد از بودجه شهرداری خارج از حیطه کاری مدیریت شهری کاشان صرف می شود.
کد خبر: ۱۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 05 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا سید محمد ناظم رضوی در اولین نشست شورای اداری شهرستان کاشان در سال جاری اظهار داشت: ورود شهرداری به حوزه های خارج از وظیفه تلاشی برای توسعه کاشان بزرگ است اما در این مسیر نگاه ویژه استان اصفهان و حمایت دولت را هم نباید نادیده گرفت.

وی تکمیل مصلی و توفیق شهرداری در حوزه های فرهنگی را با حمایت دولت امکان پذیر دانست و تصریح کرد: اصلاح معابر و راه های دسترسی برون و درون شهری از جمله اقدامات این شهرداری خارج از حیطه کاری تعریف شده است.

شهردار کاشان به اعتبار هزینه شده 50 میلیارد ریالی این شهرداری برای اتمام فرودگاه این شهر اشاره کرد و گفت: مجموعه اقدامات شهرداری در سال گذشته موجب جبران بخشی از عقب ماندگی ها و کارهای برزمین مانده این پروژه شد، اما هنوز فعالیت ها و بخش های زیادی از آن باقی مانده است.

وی به تحقق 120 درصدی بودجه سال 93 این شهرداری اشاره کرد و افزود: امسال همراه با متمم و چهار برابر شدن اعتبار مصوب سال 94 ما به مرز 9 شهر اصلی و کلانشهر از لحاظ تحقق سرانه بودجه ای رسیده ایم.

رییس شورای شهر کاشان نیز در این نشست بحران آب و بحث فرهنگ را از چالش های پیش روی کاشان دانست.

علی رسول زاده افزود: در شورا نظرات مختلفی وجود دارد، اما در عمل همدلی و همزبانی اعضا با شهرداری موجب شده آینده نگری و توسعه همه جانبه شهر در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار