مدیرکل زندان‌های کرمانشاه گفت: ایجاد فضای تبلیغی له یا علیه هریک از نامزدهای انتخاباتی در زندانها ممنوع است.
کد خبر: ۱۸۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 22 February 2016
مدیرکل زندان‌های کرمانشاه گفت: ایجاد فضای تبلیغی له یا علیه هریک از نامزدهای انتخاباتی در زندانها ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اژدر اسدبگی در نشست مشترک مسئولان حفاظت و اطلاعات و فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های استان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و حضور پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی در این عرصه حساس را خلق حماسه‌ای دیگر توصیف و خاطرنشان کرد: ایجاد فضای تبلیغی له یا علیه هریک از نامزدهای انتخاباتی در زندان ها ممنوع است.

وی در ادامه مبنای همه فعالیت‌های زندانبانی را نظم و امنیت پایدار بیان کرد و افزود: به گفته فرمانده یگان حفاظت سازمان های زندانهای کشور، فعالیت‌های حوزه نظم و انظباط زندان های کرمانشاه الگوست.

اسدبگی یادآور شد: تداوم موفقیت ها در تمامی برنامه‌های زندانبانی اسلامی به خصوص عرصه نظم وامنیت در گرو تلاش بیش از پیش از سوی کلیه عوامل مرتبط است.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه با تاکید بر حفظ و صیانت از حقوق شهروندی زندانیان و تکریم خانواده‌های آنان به عنوان اولویت اصلی کاری، خواستار پیگیری سیاست مهم و راهبردی کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان با هدف فراهم شدن زمینه تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه شد.

اسدبگی با بیان مطالب فوق آموزش مستمر کارکنان به ویژه سربازان وظیفه را ضروری خواند و در پایان فعالیت های آموزشی اداره حفاظت و اطلاعات زندان های استان را در پیشبرد این اهدف موثر بیان کرد.

 گودرز منصوبی سرپرست حفاظت و اطلاعات زندان های کرمانشاه در ادامه نشست‌های تخصصی حوزه های مختلف زندانبانی ضرورت شناسایی تهدیدها و آسیب ها را به منظور استقرار نظم و انظباط در مراکز تامینی وتربیتی را تشریح کرد.

سرهنگ هوشنگ الهی سرپرست جدید یگان حفاظت اداره کل زندان های کرمانشاه هم در اولین نشست با فرماندهان یگان حفاظت زندانهای استان اولویت یگان تحت نظارت را تبیین و ایجاد رویه‌های موثر در سایه توجه به مقررات وقوانین اداری وانتظامی را لازمه بهبود وضعیت موجود توصیف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار