کد خبر: ۱۸۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 16 February 2016

معاون توسعه امور ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: هیئت‌های ورزشی البرز جهت حمایت و کمک به ورزش نابینایان و کم‌بینایان هماهنگ خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز،‌ نادر وادی خیل گفت: انتخاب اعضای مجمع انتخاباتی و نظارت بر کار رئیس منتخب، آینده روشنی را برای ورزش نابینایان و کم‌بینایان البرز رقم خواهد زد.

وی افزود: کمبود امکانات و ضعف‌های سخت‌افزاری این هیئت، وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده و ورزشکاران این قشر را نیز به تلاش و پشتکار بیشتر وا می‌دارد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به لزوم همکاری همه اعضای مجمع در پیشبرد اهداف هیئت گفت: رئیس منتخب به تنهایی قادر نخواهد بود تمام مشکلات هیئت را برطرف کند و قطعا برای رسیدن به رشد و توسعه و رقم زدن شرایط ایده‌آل برای ورزشکاران نابینا و کم‌بینا به حمایت و همکاری اعضای مجمع نیاز خواهد داشت.

وادی خیل خاطرنشان کرد: در صدد هستیم تا هیئت‌های ورزشی استان البرز که با رشته‌های ورزش نابینایان و کم‌بینایان متناظر هستند را موظف و هماهنگ کنیم تا از ورزشکاران این قشر حمایت لازم را انجام داده و به این هیئت کمک کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با شکل‌گیری و ساماندهی هیئت‌های شهرستان‌ها از فروردین سال 95 شاهد برداشته‌شدن گام‌های مثبتی در جهت شکوفایی و رشد ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان البرز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار